Euromarket alocă 3 mil. euro pentru expansiune în prima parte a lui 2024

Retailerul Euromarket continuă investițiile în expansiune, bugetul alocat pentru prima jumătate a anului fiind de trei milioane de euro. În plus, pe lista pentru anul acesta retailerul intenționează să-și extindă amprenta teritorială dincolo de județele Vâlcea și Argeș. Euromarket alocă 3 mil. euro pentru expansiune în prima parte a lui 2024

„Deși cu pași pași, continuăm să investim în dezvoltarea businessului. Am demarat deja lucrările pentru trei remodelări ale unor magazine existente și avem pe listă alte două inaugurări, una în localitatea Cucu, județul Argeș și una în cartierul Goranu din Râmnicu Vâlcea. În plus, pentru a doua parte a anului plănuim să deschidem primele magazine din Gorj și Olt”, a spus, pentru Progresiv, Daniel Munteanu, proprietarul rețelei.

Anul trecut, retailerul a mizat pe cartea remodelării, fiind modernizate două magazine și deschise alte două.

„Doar în magazinul din Slătioara pe care l-am redeschis am investit 1 milion de euro. De la 300 de metri pătrați magazinul are acum o suprafață de vânzare de 500 de metri pătrați, am extins sortimentația, alimentele având acum o pondere de 70%. Rezultatele au fost foarte bune după remodelare. Avem în jur de 800 de clienți/zi, în timp ce bonul mediu a ajuns la 40 de lei, în creștere cu 30% față de perioada dinainte de remodelare”, a mai spus antreprenorul.

Euromarket 2

Cifră de afaceri de 60 de mil. euro pentru Euromarket în 2024

Pentru anul acesta retailerul și-a setat o creștere a cifrei de afaceri de 20% ceea ce înseamnă atingerea pragului de 60 de milioane de euro.

„Am încheiat anul 2023 cu 50 de supermarketuri și o cifră de afaceri de 51 de milioane de lei. Contextul nu ne ajută, lupta pentru loializarea clienților este tot mai grea, dar noi continuăm să investim în business și să ne dezvoltăm”, a punctat Daniel Munteanu.

Retailerul mizează însă pe dezvoltare în pași mărunți, calculând cu atenție fiecare investiție.

Euromarket este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, businessul fiind dezvoltat de Daniel Munteanu. Retailerul deține 50 de supermarketuri în județele Vâlcea și Argeș și a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 51 de milioane de euro, în creștere cu 17% față de anul precedent.

Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Cum folosește Euromarket remodelările ca strategie de dezvoltare
Cum folosește Euromarket remodelările ca strategie de dezvoltare
După ce în 2021 a fost la un pas de pragul de 40 de milioane de euro cifră de afaceri, pentru anul acesta retailerul vâlcean Euromarket și-a...