eMAG Ungaria numește un român în funcția de CEO

eMAG își consolidează echipa de management din Ungaria și îl numește pe Daniel Spiridon în poziția de CEO, începând cu luna septembrie. eMAG Ungaria numește un român în funcția de CEO

Daniel Spiridon a avut un rol important în încheierea fuziunii eMAG cu Extreme Digital, finalizată în primăvara acestui an, datorită căreia clienții din Ungaria pot accesa 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu și aplicația eMAG.

În vederea dezvoltării la nivel internațional, eMAG are în derulare investiții de 785 de milioane de lei în următorii doi ani. Din acest plan face parte și un nou depozit la Dunaharaszti, lângă Budapesta, o investiție de 100 de milioane de euro, care va fi finalizată la începutul anului viitor, cu ajutorul căreia își propune să le ofere clienților servicii de livrare accelerată și acces la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile.

În prezent, eMAG numără peste 2 milioane de clienți în Ungaria și beneficiază de infrastructura a peste 600 de unități easybox. eMAG Ungaria este cea mai mare companie românească din Ungaria și ocupă prima poziție în topul jucătorilor din comerț online. Pe platforma eMAG Marketplace din Ungaria dezvoltă afaceri peste 2.000 de antreprenori români.

„Mă bucur că am ocazia să contribui la această construcție, prin care ne dorim să le oferim în continuare clienților noștri din întreaga regiune servicii bune și soluții menite să îi ajute să traverseze această perioadă marcată de incertitudini. Astfel, putem să susținem și alți antreprenori să aibă succes în noul climat economic și să crească cu ajutorul eMAG Marketplace,” a spus Daniel Spiridon, CEO eMAG Ungaria.

Vezi și: eMAG, investiții de 2,2 miliarde lei în următorii doi ani

Daniel Spiridon s-a alăturat echipei eMAG ca VP Business Development & Strategy în 2021, după o experiență de peste 15 ani în cadrul firmei de consultanță în management strategic McKinsey, unde a condus filiala din România, și a contribuit la accelerarea transformării digitale a unor companii de top din Europa Centrală și de Est, din poziția de coordonator regional al echipei de Telecom, Media și Tehnologie.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
Investițiile în tehnologie și programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările...
eMAG, investiții de șase ori mai mari în 2022 pentru dezvoltarea internațională
eMAG, investiții de șase ori mai mari în 2022 pentru dezvoltarea internațională
eMAG și-a continuat și în 2022 planul de investiții pentru a susține dezvoltarea ecosistemului regional și a răspunde potențialului de...
Irina Pencea, noul General Manager al eMAG România
Irina Pencea, noul General Manager al eMAG România
eMAG o numește pe Irina Pencea în rolul de General Manager al companiei, din acest rol aceasta urmând să se concentreze pe traducerea...
eMAG, investiții de 2,2 miliarde lei în următorii doi ani
eMAG, investiții de 2,2 miliarde lei în următorii doi ani
Grupul eMAG anunță bilanțul pentru planul de investiții de 3,2 miliarde de lei pe trei ani, lansat în 2021. În primul an, investițiile au...