Cupio investește în noi spații de depozitare pentru a susține dezvoltarea activității
Grupul de firme ce deține brandul românesc de cosmetice profesionale Cupio a închiriat 3.200 de metri pătrați de spații de depozitare în proiectul CTPark Timișoara Ghiroda, situat în apropiere de Aeroportul Internațional Timișoara. Tranzacția a fost intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Noul spațiu va susține planurile de dezvoltare ale brandului Cupio, atât în privința magazinelor fizice extinse în toată România, cât și în ceea ce privește magazinul online.
Cushman & Wakefield Echinox a oferit suport companiei în analiza opțiunilor și în alegerea soluției care să corespundă cerințelor clientului, precum și la negocierea termenilor comerciali ai tranzacției.
„Companiile locale au devenit un jucător important pe piața închirierilor de spații de depozitare și de logistică de clasa A, alături de companiile internaționale. Succesul businessurilor, dar și preocuparea pentru eficientizare și modernizare sunt elemente care determină creșterea cererii de spații la standarde înalte de calitate așa cum sunt cele pe care dezvoltatorul CTP le asigură în toate proiectele din portofoliu. În acest caz, fiind vorba despre o companie de retail în plină expansiune și în contextul dezvoltării comerțului on-line din ultimii ani, dar și perspectivele de creștere, adaptarea operațiunile logistice la noile cerințe ale pieței sunt avantaje competitive importante”, declară Ștefan Surcel, Consultant Land & Industrial Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Citește și: Afaceri de 15 milioane de euro pentru Cupio în 2021
O poveste începută în 2012 de către Răzvan și Raluca Ștefănescu, a cărei investiție a fost de numai 10.000 de euro, Cupio a ajuns astăzi la 10 ani de activitate și o cifră de afaceri de 15 milioane de euro. Brandul românesc cunoscut atât la nivel național, cât și internațional deține 21 de magazine în România, însă are o prezență semnificativă și pe piața de retail online. Pe plan internațional, produsele Cupio sunt comercializate prin intermediul distribuitorilor din Germania, Italia, Danemarca și Belgia.
Anterior, operațiunile de depozitare și de logistică ale companiei funcționau într-un spațiu mult mai mic din Timișoara, iar noua locație va găzdui, de asemenea, și birourile unde își vor desfășura activitatea angajații Cupio.
„Suntem entuziasmați și nerăbdători să ne desfășurăm activitatea în noul sediu. Nevoia de a funcționa într-un spațiu mai mare a crescut odată cu dezvoltarea brandului, atât în ceea ce privește diversificarea portofoliului de produse, cât și creșterea numărului de angajați. Dacă în urmă cu 10 ani, Cupio comercializa aproximativ 300 de produse și avea doar 7 angajați, în prezent deține un portofoliu de peste 10.000 de produse cosmetice profesionale și are o echipă consolidată ce numără peste 140 de angajați”, explică Răzvan Ștefănescu, Director General Cupio.
„Cupio este cel mai nou client al nostru la Timișoara, în cea mai nouă clădire pe care o avem. Un client de 3.200 mp care și-a găsit locul pe măsură într-o clădire de 40.000 mp. Cred că motivul principal pentru care am fost aleși de Cupio este tocmai flexibilitatea pe care o arătăm în adaptarea soluției de spațiu la nevoile clientului. Mă bucur că o companie românească în continuă expansiune precum Cupio a decis să aibă încredere în noi pentru dezvoltarea operațiunilor sale, dar și pentru distribuția comenzilor sale online, în condițiile în care e-commerce a devenit un pilon de bază al businesului de retail. Parcul nostru CTPark Timișoara Ghiroda prinde contur datorită rezidenților săi în primul rând: a depășit deja 100.000 mp și își va dubla suprafața în următorii ani, peste 30.000 mp urmând să fie livrați doar anul acesta”, adaugă Andrei Koszti, Regional Commercial Manager CTP România.
CTP este cel mai mare dezvoltator de parcuri industriale și logistice din Europa Centrală și de Est, cu un portofoliu de 9,3 milioane de metri pătrați pe care și-a propus să-l extindă la 10 milioane de metri pătrați până la sfârşitul anului 2022.