Cum vrea Carrefour să reducă risipa alimentară cu 50% până în 2025

Retailerul francez Carrefour Group a anunțat că intenționează să reducă pierderile sale alimentare cu 50%, până la sfârșitul anului 2025. Compania a prezentat noi inițiative și soluții pentru a-și atinge obiectivul odată cu Ziua Mondială a Alimentației, care a avut loc pe 16 octombrie.Cum vrea Carrefour să reducă risipa alimentară cu 50% până în 2025

Astfel, Carrefour Group a dezvoltat mai multe campanii și proiecte educaționale la nivel mondial, pentru a combate risipa de alimente, inițiative care includ terminale anti-deșeuri, care oferă fructe și legume ce depășesc termenul „a se consuma de preferință înainte de”, la prețuri mult mai mici, însă bune pentru consum, scrie esmmagazine.com

În Taiwan, Carrefour a deschis un restaurant anti-risipă, unde toate felurile de mâncare sunt preparate folosind produse proaspete nevândute, cu meniuri care costă mai puțin de doi dolari de persoană.
De asemena, în fața restaurantului se desfășoară campania de donare de alimente „Community Share Fridge”, de unde oamenii nevoiași pot lua mâncare gratis.

În Franța, inițiativele includ și jocuri educative, numite „familii fericite” prin care se promovează combaterea risipei de alimente. În cadrul campaniei din Franța există mai multe bufete anti-risipă și ateliere de lucru, în colaborare cu restaurante de renume.

 

 

Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Carrefour România reduce prețurile pentru 1.500 de produse
Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între...
risk management previziuni pentru 2025 analiza EY sector guvernamental
Un mai bun management al riscurilor, prioritate pentru sectorul guvernamental în 2025
Apariția unor riscuri disruptive și așteptările tot mai mari ale populației duc la provocări majore pentru liderii din sectorul guvernamental...
ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Cum vrea Carrefour să reducă risipa alimentară cu 50% până în 2025
Cum vrea Carrefour să reducă risipa alimentară cu 50% până în 2025
Retailerul francez Carrefour Group a anunțat că intenționează să reducă pierderile sale alimentare cu 50%, până la sfârșitul anului 2025....