Cum vrea Carrefour să reducă risipa alimentară cu 50% până în 2025
Retailerul francez Carrefour Group a anunțat că intenționează să reducă pierderile sale alimentare cu 50%, până la sfârșitul anului 2025. Compania a prezentat noi inițiative și soluții pentru a-și atinge obiectivul odată cu Ziua Mondială a Alimentației, care a avut loc pe 16 octombrie.
Astfel, Carrefour Group a dezvoltat mai multe campanii și proiecte educaționale la nivel mondial, pentru a combate risipa de alimente, inițiative care includ terminale anti-deșeuri, care oferă fructe și legume ce depășesc termenul „a se consuma de preferință înainte de”, la prețuri mult mai mici, însă bune pentru consum, scrie esmmagazine.com
În Taiwan, Carrefour a deschis un restaurant anti-risipă, unde toate felurile de mâncare sunt preparate folosind produse proaspete nevândute, cu meniuri care costă mai puțin de doi dolari de persoană.
De asemena, în fața restaurantului se desfășoară campania de donare de alimente „Community Share Fridge”, de unde oamenii nevoiași pot lua mâncare gratis.
În Franța, inițiativele includ și jocuri educative, numite „familii fericite” prin care se promovează combaterea risipei de alimente. În cadrul campaniei din Franța există mai multe bufete anti-risipă și ateliere de lucru, în colaborare cu restaurante de renume.





