Cum arată viitorul retailului în viziunea Toyota și Amazon
Producătorul auto nipon Toyota, al doilea mare jucător la nivel mondial, intenționează să creeze o punte de legătură între mașinile autonome și retail prin lansarea unor magazine de tip pop-up în interiorul unor rulote cu un design futurist, scrie Marketwatch.
Toyota a prezentat în cadrul unei conferințe de presă conceptul denumit e-Palette, un vehicul similar unei rulote, care poate fi adaptat mai multor nevoi printre care un magazin alimentar sau chiar un restaurant.
Printre partenerii acestui proiect, care vor contribui printre altele la proiectare, concepte și aplicarea lor în mod real, se numără și Amazon, Uber, Pizza Hut. Împreună se vor concentra pe finalizarea conceptului, în totalitate electric și construit pentru a fi autonom. Utilizatorii vor putea să adapteze acest vehicul în funcție de dorințele lor, atât la exterior, cât și în interior. Toyota speră să livreze acest model în trei dimensiuni diferite. Testele sunt programate să înceapă în 2020, a anunțat compania.
Sursa foto: Autocar.co.uk