Cum arată noua eră a retailului? Află la Conferința Progresiv - The Age of Disruption
Într-o industrie dinamică și sensibilă la orice schimbare în comportamentul de consum precum retailul, pandemia de COVID-19 a fost cel mai distruptiv factor care a dus la schimbarea regulilor jocului, a modificat substanțial tiparele de consum și a determinat jucătorii industriei să regândească de la zero strategii atent construite în ani întregi. Despre toate aceste modificări și ce rezervă viitorul industriei de retail dezbatem la Conferința Progresiv - The Age of Disruption în perioada 20-22 octombrie.
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de profil din industria de retail & FCMG, revine cu cea de-a 20-a ediție, ce se va desfășura în perioada 20-22 octombrie, la Hotel Internațional Sinaia.
Primii speakeri confirmați la Conferința Progresiv - The Age of Disruption sunt:
- Chris Roebuck - Keynote Motivational Speaker
- Matthew Brown - Managing Director Ecochamber
- Lenneke Schils - Global Insights Director FMCG GfK
- Julien Munch - CEO Carrefour România
- Ruxandra Târlescu - Partener Taxe, Liderul Industriei de Retail și FMCG, PwC România
- Tiberiu Dănețiu - Marketing Director Auchan Retail România
- Valer Hancaș - Corporate Affairs & Communication Director Kaufland România
- Marius Luican - General Manager & Founder Reveal Marketing Research
- Dorian Cazacu- Senior Client Director Ipsos România
- Diana Scăunașu - Client Service Manager Consumer Panel Services GfK
Ce dezbatem la Conferința Progresiv - The Age of Disruption
“The Age of Disruption” marchează începutul unei noi ere în retail & FMCG, în care jucătorii învață să navigheze și să construiască într-un context încă incert, în care au în față un consumator nou, pentru care triggerele ce determină achiziția s-au schimbat, în care inovația, tehnologia, noile modele de business și rapiditatea adoptării acestora fac o diferență crucială în a rămâne relevanți în piață.
Timp de trei zile, vorbim despre noua față a retailului, digitalizare, personalizare, convenience și sustenabilitate. Vom lua pulsul industriei de retail și vom scoate la lumină noul portret al consumatorului marcat de pandemia de COVID-19, cât de importante devin elementele de personalizare, facilitățile de convenience, precum și noile strategii și modele de business ce pot aduce oportunități de creștere pentru piața locală.
În noua eră a retailului, canalul de e-commerce devine indispensabil, însă provocările legate de integrarea digitalului în strategia și activitatea zilnică vin la pachet cu alte pietre de încercare pentru retaileri și producători. Cum transformă această ecuație modelul de comerț clasic și cât de vitală este o strategie omnichannel?
Nu în ultimul rând, cum a schimbat ultimul an și jumătate modul în care s-au luat și adoptat decizii și strategii, ce înseamnă să fii un lider în retail în aceste vremuri turbulente și ce urmează din acest punct de vedere? Ce putem învăța din experiența piețelor mai dezvoltate care au simțit pe propria piele efectele noilor factori disruptivi? Cum arată viitorul în industria de retail și în ce măsură putem să profităm de provocările prezente pentru a le transforma în veritabile oportunități?
La Conferința Progresiv 2021 “The Age of Disruption” vă aducem raspunsuri prin key speech-uri, studii de caz, viziuni de business inovatoare, insighturi de la marile companii de market research și dezbateri pe subiectele cele mai “fierbinți” ale momentului. Toate acestea pentru a vă articula ideile, prognozele și asteptările pentru viitor.