Carrefour testează piața de turism
Retailerul francez Carrefour va începe să vândă în curând pachete turistice clienților din Belgia, după ce și alte lanțuri de magazine precum Leclerc și Lidl oferă acest serviciu, scrie Retaildetail.eu.
Pachetele turistice pot fi achiziționate atât în magazine, cât și online. Spre exemplu, peste un milion de francezi aleg acest serviciu în fiecare an, cumpărând vacanțe direct din magazin.
Potrivit experților în retail, supermarketurile se transformă în platforme, care pe lângă mâncare comercializează și alte servicii precum credite sau telefoane mobile. “Supermarketurile se numără printre puținele locuri încă frecventate de un număr mare de oameni.
Chiar și în aceste timpuri majoritar online există oameni care merg în magazine pentru a-și alimenta frigiderele. Prin urmare, este mediul ideal pentru a vinde și alte lucruri”, spune Jorg Snoeck, expert în retail.
Succesul nu vine neapărat la pachet. Spre exemplu, Colruyt a încercat să vândă la un moment dat autoturisme în parteneriat cu dealerul belgian Cardoen. De asemenea, Delhaize și-a extins vara trecută oferta de produse cu aproximativ 30 de articole populare marca Decathlon.