Carrefour relansează platforma de comerț online

Carrefour România continuă investițiile în business-ul online și relansează hypermarketul virtual în prima jumătate a acestui an, a anunțat în exclusivitate Vlad Ardeleanu, Growth Formats and New Ventures Director al Carrefour, în cadrul Conferinței Progresiv, desfășurată în perioada 11-13 martie, la Sinaia.Carrefour relansează platforma de comerț online

Noua versiune a magazinului virtual Carrefour Online aduce mai multe îmbunătățiri.  Site-ul a fost rescris de la zero, fiind conceput în principal pentru dispozitivele mobile. De asemenea, modul de navigare a fost îmbunătățit, site-ul putând fi accesat în orice limbă, iar pozele produselor au fost mărite. Totodată, noua variantă a magazinului online deține un motor de căutare mai performant, integrând peste 25.000 de produse.

”În ceea ce privește direcțiile de dezvoltare a business-ului online în 2015, ne vom îndrepta către dispozitivele mobile, mai ales tablete, interesul clienților fiind orientat către această zonă. Totodată, vom elimina bunurile de folosință îndelungată (electronicele, electrocasnicele de pe site) și le vom pune pe o altă platformă, urmând să creăm un alt sistem logistic. Astfel, vom avea două procese de business separate, unul de FMCG online și unul de non-food online”, a explicat Vlad Ardeleanu.

De asemenea, anul acesta retailerul intenționează să dezvolte două proiecte inovatoare: single page shopping  - un serviciu prin care clienții pot selecta produsele și finaliza comanda din aceeași pagină  -  și serviciul de livrare în aceeași zi.

Carrefour a lansat site-ul www.carrefour-online.ro în anul 2013, fiind primul magazin online al retailerului de pe piața locală. Hypermarketul online a avut inițial o sortimentație de 10.000 de SKU-uri, comenzile fiind livrate în București și comunele limitrofe Capitalei. Anul trecut retailerul și-a dezvoltat magazinul online printr-un parteneriat cu FlorideLux.ro, clienții Carrefour online putând achiziționa direct de pe site buchete și aranjamente florale.
 

Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și rețelele de magazine BM...
ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața locală de e-commerce stagnează în 2022. Cum s-a modificat comportamentul de cumpărare
Piața locală de e-commerce stagnează în 2022. Cum s-a modificat comportamentul de cumpărare
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată în 2021...