Carrefour relansează platforma de comerț online
Carrefour România continuă investițiile în business-ul online și relansează hypermarketul virtual în prima jumătate a acestui an, a anunțat în exclusivitate Vlad Ardeleanu, Growth Formats and New Ventures Director al Carrefour, în cadrul Conferinței Progresiv, desfășurată în perioada 11-13 martie, la Sinaia.
Noua versiune a magazinului virtual Carrefour Online aduce mai multe îmbunătățiri. Site-ul a fost rescris de la zero, fiind conceput în principal pentru dispozitivele mobile. De asemenea, modul de navigare a fost îmbunătățit, site-ul putând fi accesat în orice limbă, iar pozele produselor au fost mărite. Totodată, noua variantă a magazinului online deține un motor de căutare mai performant, integrând peste 25.000 de produse.
”În ceea ce privește direcțiile de dezvoltare a business-ului online în 2015, ne vom îndrepta către dispozitivele mobile, mai ales tablete, interesul clienților fiind orientat către această zonă. Totodată, vom elimina bunurile de folosință îndelungată (electronicele, electrocasnicele de pe site) și le vom pune pe o altă platformă, urmând să creăm un alt sistem logistic. Astfel, vom avea două procese de business separate, unul de FMCG online și unul de non-food online”, a explicat Vlad Ardeleanu.
De asemenea, anul acesta retailerul intenționează să dezvolte două proiecte inovatoare: single page shopping - un serviciu prin care clienții pot selecta produsele și finaliza comanda din aceeași pagină - și serviciul de livrare în aceeași zi.
Carrefour a lansat site-ul www.carrefour-online.ro în anul 2013, fiind primul magazin online al retailerului de pe piața locală. Hypermarketul online a avut inițial o sortimentație de 10.000 de SKU-uri, comenzile fiind livrate în București și comunele limitrofe Capitalei. Anul trecut retailerul și-a dezvoltat magazinul online printr-un parteneriat cu FlorideLux.ro, clienții Carrefour online putând achiziționa direct de pe site buchete și aranjamente florale.