Carrefour pregătește primul hypermarket din Craiova

Retailerul francez Carrefour pregătește deschiderea primului său hypermarket din orașul Craiova, care va fi ancora centrului comercial Promenada Craiova, care va fi inaugurat în cel de-al patrulea trimestru al acestui an, în luna octombrie.  Carrefour pregătește primul hypermarket din Craiova

Anunțul vine în contextul în care cea mai recentă deschidere Carrefour pe formatul de hypermarket a fost în 2021, investițiile în expansiune de anul trecut fiind concentrate pe zona de proximitate și discount. Mai exact, retailerul a inaugurat anul trecut 32 de magazine Express, 4 unități Supeco și 3 supermarketuri Market.

În Craiova Carrefour operează în prezent nouă unități comerciale, dintre care 5 pe formatul Market, 2 pe formatul Supeco și două sub brandul Express. 

Zona comercială Promenada Craiova va avea o suprafață de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include și parc de retail, va ocupa 62.500 mp, investiția ridicându-se la 125 de milioane de euro. 

“Investiția în Promenada Craiova reprezintă încă o etapă din planul de dezvoltare al Grupului, pe care l-am intensificat încă de anul trecut. Aceasta este și cea mai mare investiție din retail care are loc în România în ultima perioadă. Deși contextul de piață este în continuare marcat de provocări, sunt convins că este un moment propice pentru investiții de natură să impulsioneze economia națională, concentrându-ne simultan atât pe sustenabilitate, cât și pe contribuția la dezvoltarea comunității locale”, a spus Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est.

Pe lângă hypermarketul Carrefour, Promenada Craiova va include peste 150 de magazine, printer care se numără nume importante din zona de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, dar și tehnologii. În România, NEPI Rockcastle deține 25 de centre comerciale în București, Sibiu, Timișoara, Târgu Mureș și Ploiești. 

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, operând peste 400 de magazine. În 2022, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 2,61 de miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%, rezultatul poziționând România în topul celor mai performante țări, atât din perspectiva regională, cât și globală.

Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Carrefour depășește pragul de 190 magazine în format Market
Carrefour depășește pragul de 190 magazine în format Market
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, deschizând cinci noi magazine Market în București, Ocna Mureș și Craiova....
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de...