Carrefour lansează în Băneasa conceptul self-checkout

Carrefour România a lansat astăzi, în hypermarketul Carrefour Băneasa, serviciul „Casa ta - Self Service”, o casă de marcat ce folosește avantajele tehnologiei și unde clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele cumpărate. Carrefour lansează în Băneasa conceptul self-checkout

„Clienții sunt invitați în hipermarketul Carrefour Băneasa să descopere acest proiect pilot și să încerce singuri noua casă de marcat Casa ta - Self Service, ce permite realizarea cumpărăturilor în doi pași simpli: scanarea produselor la casa de marcat specială și plata produselor cu cardul sau prin aplicația mobilă Carrefour Pay”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing și comunicare la Carrefour România.

Zona dedicată noului serviciu cuprinde patru case de marcat tip self check-out, unde se află, permanent, și un supervizor.  

Retailerul francez nu este singurul din țara noastră care a adoptat tehnologia, în vederea simplificării procesului de scanare și plată a cumpărăturilor, în câteva hipermarketuri Kaufland și Auchan existând servicii similare pentru clienți.

Grupul Carrefour are o rețea de 296 de magazine în România, dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 201 supermarketuri Market, 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin online și 10 magazine Billa. În 2016, francezii - prin cele patru entități care operează -  au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.

Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România
Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România
După o perioadă de teste, retailerul francez Carrefour duce mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Prima unitate...