Carrefour lansează în Băneasa conceptul self-checkout
Carrefour România a lansat astăzi, în hypermarketul Carrefour Băneasa, serviciul „Casa ta - Self Service”, o casă de marcat ce folosește avantajele tehnologiei și unde clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele cumpărate.
„Clienții sunt invitați în hipermarketul Carrefour Băneasa să descopere acest proiect pilot și să încerce singuri noua casă de marcat Casa ta - Self Service, ce permite realizarea cumpărăturilor în doi pași simpli: scanarea produselor la casa de marcat specială și plata produselor cu cardul sau prin aplicația mobilă Carrefour Pay”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing și comunicare la Carrefour România.
Zona dedicată noului serviciu cuprinde patru case de marcat tip self check-out, unde se află, permanent, și un supervizor.
Retailerul francez nu este singurul din țara noastră care a adoptat tehnologia, în vederea simplificării procesului de scanare și plată a cumpărăturilor, în câteva hipermarketuri Kaufland și Auchan existând servicii similare pentru clienți.
Grupul Carrefour are o rețea de 296 de magazine în România, dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 201 supermarketuri Market, 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin online și 10 magazine Billa. În 2016, francezii - prin cele patru entități care operează - au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.