Carrefour își continuă trendul puternic ascendent pe plan local în T3
Carrefour România a încheiat al treilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 601 milioane de euro, marcând un plus al vânzărilor organice de 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar și prin comparație cu aceeași perioadă a anului 2019.
Cu această rată de creștere a businessului, România conduce din nou clasamentul celor mai performante țări la nivel european. Astfel, prin comparație, Polonia a înregistrat un plus de 0,9%, până la pragul de 499 de milioane de euro, Italia un avans de 0,8%, în timp ce restul piețelor pe care Carrefour activează la nivel european au raportat scăderi de vânzări. Cel mai mare declin a fost înregistrat pe piața din Belgia, unde francezii au raportat un declin de 5,4%.
”În România am raportat un avans al vânzărilor de 7,3%, în timp ce la nivel organic vorbim despre o creștere de 5,9% în T3 față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, trendul de creștere rămâne foarte solid, dacă ne raportăm la performanța înregistrată în trimestrul al doilea, când avansul a fost unul excelent”, este precizat în raportul financiar.
România a raportat rezultate foarte bune și prin comparație cu celelalte piețe în care francezii de la Carrefour sunt prezenți, Argentina fiind singura țară care a bifat o creștere peste cea raportată local, avansul înregistrat fiind de 57%.
Cât despre rezultatele la nouă luni, Carrefour continuă să câștige teren pe piața din România, raportând o cifră de afaceri de 1,72 de miliarde de euro, în creștere cu 4,1% în termeni organici.
Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucatori prezenți pe piața locală de retail, ocupând în 2020 poziția a treia în clasamentul celor mai mari jucători pe baza cifrei de afaceri raportate. La finalul lunii septembrie, Carrefour opera în România 354 de unități comerciale, dintre care 41 de hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 99 de magazine de conveniență și 26 de unități Supeco.