Carrefour grăbește expansiunea pe final de an
Carrefour România a lansat un nou concept de magazin pe segmentul de proximitate, sub umbrela Express.
Conducerea Carrefour susține că noul model de supermarket Express este mai aproape de client atât prin localizare, dar și prin sortimentație și design.
Noul concept este deschis în București, la parterul clădirii Globalworth, într-o zonă de business. Drept urmare, sortimentația a fost gândită pentru nevoile angajaților din zonă, existând inclusiv un spațiu Food2Go și o cafenea cu bar.
În magazin sunt listate 3.000 de produse, printre care mâncare bio ambalată, salate fresh, sendvișuri, mixuri libaneze și pui. Noul Carrefour Express are șapte case de marcat din care cinci sunt case rapide „self service”. În plus, în interiorul supermarketului există ecrane LED cu ajutorul cărora sunt comunicate toate ofertele, etichete electronice, iar cumpărătorii pot folosi aplicația Carrefour Pay prin care scanează produsele luate de pe raft și pe care le pot plăti ulterior la casele rapide.
Noul concept Express nu este singura deschidere pe care retailerul francez a programat-o pentru finalul acestui an. La începutul lunii decembrie, Carrefour deschide un hypermarket în Corbeanca, al doilea din acest an sub acest format, după inaugurarea din Zalău.
Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail. Compania a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 10,56 miliarde de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent și un profit de 226 de milioane de lei, marcând un plus de 80% față de 2017.