Carrefour depășește pragul de 190 magazine în format Market
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, deschizând cinci noi magazine Market în București, Ocna Mureș și Craiova. Astfel, retailerul depășește borna de 190 de unități în acest format la nivel național, dintr-un total de peste 430 magazine.
Pentru a îmbunătăți și personaliza experiența clienților, Carrefour a planificat anul acesta procese de remodelare pentru 20 de magazine Market, după ce în 2022 a finalizat 45 de remodelări la nivel național.
Cele cinci magazine din București, Ocna Mureș și Craiova - Făgăraș beneficiază de un design modern, cu o suprafață de vânzare de până la 890 mp. Prin deschiderea noilor magazine Market, Carrefour generează 70 locuri de muncă la nivel național.
„Continuăm să investim în acest format versatil, cu mare popularitate în rândul clienților, pentru a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Pe lângă expansiune, ne concentrăm și pe remodelare, inclusiv în ceea ce privește gestionarea consumului de energie. În plus, aducem formatul Market și mai aproape de clienții noștri, prin extinderea soluțiilor e-commerce. Urmărim permanent să creăm cel mai personalizat și atractiv customer journey, pentru a ne poziționa ca opțiunea top-of-mind a românilor”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România.
Clienții au la dispoziție o gamă variată de peste 8.000 de produse alimentare și non-alimentare.
Cele cinci noi magazine sunt localizate în: București (Aleea Lunca Cernei nr. 6A, sector 6; strada Economu Cezărescu 34-32, sector 6; strada Subcetate, nr 49, sector 1), Ocna Mureș (str. Cuza Voda nr. 51), Craiova (str. Făgăraș nr. 6C).
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, cu peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa. Concret, în România creșterea a fost de 4,5% like-for-like, retailerul înregistrând în al treilea trimestru al acestui an o dinamică solidă, cu o creștere a traficului în magazine.