Carrefour ar putea vinde 100 de magazine în Italia
Retailerul francez Carrefour a anunțat “un plan de relansare” pentru a reveni pe profit și pentru a crește vânzările prin consolidarea sistemului de franciză, scrie Esmmagazine.com.
Acest plan anunțat de companie prevede o extindere rapidă și conversia anumitor magazine din locații deținute de retailer în francize, fără impact asupra angajaților implicați.
Pe de altă parte, retailerul intenționează să crească nivelul de competitivitate a hypermarketurilor și supermarketurilor deținute prin concepte de retail îmbunătățite și sortimentație nouă.
Totodată, Carrefour va regândi modelul organizațional la nivel de magazine și consumatori prin simplificarea proceselor, digitalizare și o organizare simplificată la nivelul birourilor centrale. Această decizie va afecta aproximativ 600 de locuri de muncă din magazine și 170 de poziții din head-office-ul din Milano.
Potrivit companiei, planul anunțat este necesar pentru a putea răspunde schimbărilor din retail, amintind aici digitalizarea și automatizarea, respectiv impactul pandemiei asupra consumatorilor.
Detaliind, Carrefour intenționează să vândă 106 supermarketuri și minimarketuri către antreprenori locali pe parcursul anului viitor. La nivelul Italiei, Carrefour operează în prezent peste 1.400 de magazine în formate diferite.