Carrefour ar putea vinde 100 de magazine în Italia

Retailerul francez Carrefour a anunțat “un plan de relansare” pentru a reveni pe profit și pentru a crește vânzările prin consolidarea sistemului de franciză, scrie Esmmagazine.com. Carrefour ar putea vinde 100 de magazine în Italia

Acest plan anunțat de companie prevede o extindere rapidă și conversia anumitor magazine din locații deținute de retailer în francize, fără impact asupra angajaților implicați.

Pe de altă parte, retailerul intenționează să crească nivelul de competitivitate a hypermarketurilor și supermarketurilor deținute prin concepte de retail îmbunătățite și sortimentație nouă.

Totodată, Carrefour va regândi modelul organizațional la nivel de magazine și consumatori prin simplificarea proceselor, digitalizare și o organizare simplificată la nivelul birourilor centrale. Această decizie va afecta aproximativ 600 de locuri de muncă din magazine și 170 de poziții din head-office-ul din Milano.

Potrivit companiei, planul anunțat este necesar pentru a putea răspunde schimbărilor din retail, amintind aici digitalizarea și automatizarea, respectiv impactul pandemiei asupra consumatorilor.

Detaliind, Carrefour intenționează să vândă 106 supermarketuri și minimarketuri către antreprenori locali pe parcursul anului viitor. La nivelul Italiei, Carrefour operează în prezent peste 1.400 de magazine în formate diferite.
 

Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Retailerul francez Carrefour a anunțat că negociază preluarea a 31 de magazine de la Groupe Intermarché, scrie esmmagazine.com. Tranzacția...
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Retailerul francez Carrefour reintră pe piața din Bulgaria în urma unui parteneriat de sub-francizare cu partenerul său grec Retail&More, scrie...
Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
Retailerul francez Carrefour a anunțat planul strategic pentru a-și accelera transformarea și creșterea într-un context macroeconomic și...
Carrefour vrea să ajungă la o rețea de 1.500 de magazine în Italia până la finalul anului
Carrefour vrea să ajungă la o rețea de 1.500 de magazine în Italia până la finalul anului
Retailerul francez Carrefour intenționează să deschidă până la finalul anului 95 de magazine în Italia, atingând astfel pragul de 1.500 de...