Cardurile de tichete sociale, acceptate în rețeaua Auchan

Tichetele sociale din programul guvernamental Sprijin pentru România, emise prin operatorii Up România și Sodexo, pot fi folosite în magazinele Auchan. Într-o primă etapă, județele acoperite sunt cele aferente operatorilor Sodexo și Up România, iar compania depune toate eforturile pentru a putea oferi acest serviciu alături de toți operatorii acreditați, în cel mai scurt timp. Cardurile de tichete sociale, acceptate în rețeaua Auchan

Concret, începând din luna august, tichetele sociale din programul Sprijin pentru România, emise prin operatorii Sodexo și Up România, pot fi folosite în toate magazinele Auchan din Constanța, Galați, București, Ilfov, Dolj, Bihor, Cluj, Maramureș, Satu Mare, Brașov, Mureș, Sibiu, Hunedoara, Timiș, Bacău, Iași, Suceava, Argeș și Prahova (cu excepția magazinelor MyAuchan din stațiile Petrom).

În plus, retailerul organizează și o tombolă specială, în cadrul căreia clienții care utilizează la cumpărături atât cardul pentru tichete sociale, cât și cardul MyCLUB Auchan, pot câștiga unul dintre cele 3 premii lunare a câte 1000 euro fiecare, sub formă de bonus pe cardul de fidelitate, până la sfârșitul anului.


Citește și Alimentele continuă să se scumpească. Prețul uleiului, cu 49% mai mare față de anul trecut


Acest demers vine în continuarea acțiunilor de protejare a puterii de cumpărare a românilor, cu atât mai mult în această perioadă. Cea mai recentă măsură anti-inflație introdusă de Auchan a fost blocarea prețurilor a peste 3.000 de produse marcă proprie Auchan. Astfel, numeroase produse alimentare, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie, nu mai sunt impactate de inflație, cel puțin până la 30 septembrie 2022. În plus, clienții fideli beneficiază și de 5% bonus suplimentar, în bani, pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan, la achiziția acestor produse.

Auchan România are în portofoliu 264 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 225 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.

Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...
 Auchan România îngheață prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie
Auchan România îngheață prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie
Ca o măsură suplimentară împotriva inflației, Auchan România blochează prețurile a peste 3.000 de produse marcă proprie, acțiune valabilă...