Bringo lansează o cartelă prepaid prin care utilizatorii beneficiază de credit la achiziția de produse și servicii

Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, aduce în aplicație Benefito Mobile, un produs în premieră în industriile de telecom și retail din România – singura cartelă prepaid prin care utilizatorii primesc credit la achiziția de produse și servicii. Bringo lansează o cartelă prepaid prin care utilizatorii beneficiază de credit la achiziția de produse și servicii

Parteneriatul dintre Bringo și Benefito Mobile oferă utilizatorilor un serviciu inovator, care oferă acces la servicii de telefonie mobilă, în timp ce răsplătește și transformă loialitatea utilizatorilor în credit de cartelă: achiziționarea cartelei, dar și fiecare comandă plasată în Bringo, în perioadele de promoție, înseamnă un bonus de 20 lei care poate fi folosit la reîncărcarea cu credit a cartelei Benefito. Cartela este disponibilă în Bringo prin rețeaua de magazine Carrefour.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, disponbilă în 37 de orașe din România, dar și alte patru țări, prin Bringo International. Aplicația integrează peste 200 de magazine partenere, punând la dispoziția consumatorilor, în total, peste 90.000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute.

Platforma Bringo a atins pragul de 5 milioane de comenzi, peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori cu indicații despre cum să fie alese produsele, de la lansarea din 2017. Pe parcursul celor 5 ani, peste 30.000 de pickeri și livratori au finalizat cele 5 milioane de comenzi. Carrefour și Bringo au în plan extinderea serviciului în toate orașele mari din România, după un început de an marcat de introducerea opțiunii de livrare rapidă, susținută de formatele de magazine medii și mici, în 15 noi orașe: Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea.


 

Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
La șase luni de la lansare, Bringo anunță rezultatele serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o...
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo România, platformă dedicată cumpărăturilor online personalizate și livrărilor rapide, lansează Bringo Mall, un serviciu disponibil...
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre...
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Piaţa de comerţ digital a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți, însă, totodată, a devenit...
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, și discounterul german Penny, unul dintre cei mai activi...
Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Platforma Bringo a atins pragul de 5 milioane de comenzi, peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori...