Billa și OMV lansează un nou format de magazin în Cehia

Grupul OMV și retailerul Billa au lansat un nou lanț de magazine alimentare sub brandul Viva Billa, scrie Esmmagazine.com. Billa și OMV lansează un nou format de magazin în Cehia

Primul magazin a fost inaugurat în stația OMV Strakonicka, în apropiere de Praga. Retailerul intenționează să mai deschidă trei astfel de locații până la finalul acestui an.

”Consumatorii solicită în primul rând calitate și produse proaspete, oricare ar fi canalul de achiziție. Acum aducem acest standard în stațiile OMV, unde consumatorii pot să își facă toate cumpărăturile ușor și rapid, așa cum o fac în magazinele Billa”, a spus Liam Casey, CEO Billa Cehia.

Oferta Viva Billa cuprinde peste 1.100 de SKU-uri, inclusiv produse marcă proprie Billa. În afară de produsele proaspete, majoritatea provenind de la furnizori din Cehia, cumpărătorii mai pot găsi în sortimentație fructe proaspete, legume, carne, brânzeturi, băuturi și patiserie. Billa va furniza produse pentru stațiile OMV cu o frecvență de trei ori pe săptămână, direct de la depozitul său central din Modletice, din apropiere de Praga.

În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa a făcut un pas spre retailul specializat și la începutul acestui an și a deschis un magazin cu o sortimentație 100% plant-based: Billa Pflanzilla. Inaugurat în Viena, magazinul pune la dispoziția clienților peste 2.500 de produse unice și, totodată, se implică în procesul de informare privind dietele pe bază de proteine vegetale. Asta pentru că beneficiile nu se limitează doar la sănătate, ci și la bunăstarea mediului înconjurător.

 

Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Danone România a publicat cele mai recente date ale studiului său privind tendințele alimentare ale românilor, cu un accent special pe produsele...
Rewe pariază pe plant based și deschide un magazin dedicat
Rewe pariază pe plant based și deschide un magazin dedicat
Retailerul german Rewe a deschis primul său supermarket dedicat categoriei de produse plant-based. Deschis în Berlin, conceptul este un proiect...
 Auchan finalizează amenajarea celor aproape de 400 de magazine MyAuchan din stațiile Petrom
Auchan finalizează amenajarea celor aproape de 400 de magazine MyAuchan din stațiile Petrom
OMV Petrom și Auchan Retail România au finalizat amenajarea la nivel național a aproape 400 de magazine de proximitate MyAuchan în toate...
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa face un pas spre retailul...
Plant-based, era unei noi generații de produse
Plant-based, era unei noi generații de produse
Chiar dacă pentru mulți consumatori carnea și lactatele reprezintă alimente de bază, tiparele de consum sunt în schimbare și producătorii fac...
Auchan România vrea 125 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom până la finalul anului
Auchan România vrea 125 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom până la finalul anului
Auchan Retail România și OMV Petrom continuă procesul de integrare a magazinelor de proximitate MyAuchan în spațiile comerciale existente din...