Billa și OMV lansează un nou format de magazin în Cehia
Grupul OMV și retailerul Billa au lansat un nou lanț de magazine alimentare sub brandul Viva Billa, scrie Esmmagazine.com.
Primul magazin a fost inaugurat în stația OMV Strakonicka, în apropiere de Praga. Retailerul intenționează să mai deschidă trei astfel de locații până la finalul acestui an.
”Consumatorii solicită în primul rând calitate și produse proaspete, oricare ar fi canalul de achiziție. Acum aducem acest standard în stațiile OMV, unde consumatorii pot să își facă toate cumpărăturile ușor și rapid, așa cum o fac în magazinele Billa”, a spus Liam Casey, CEO Billa Cehia.
Oferta Viva Billa cuprinde peste 1.100 de SKU-uri, inclusiv produse marcă proprie Billa. În afară de produsele proaspete, majoritatea provenind de la furnizori din Cehia, cumpărătorii mai pot găsi în sortimentație fructe proaspete, legume, carne, brânzeturi, băuturi și patiserie. Billa va furniza produse pentru stațiile OMV cu o frecvență de trei ori pe săptămână, direct de la depozitul său central din Modletice, din apropiere de Praga.
În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa a făcut un pas spre retailul specializat și la începutul acestui an și a deschis un magazin cu o sortimentație 100% plant-based: Billa Pflanzilla. Inaugurat în Viena, magazinul pune la dispoziția clienților peste 2.500 de produse unice și, totodată, se implică în procesul de informare privind dietele pe bază de proteine vegetale. Asta pentru că beneficiile nu se limitează doar la sănătate, ci și la bunăstarea mediului înconjurător.