BeeFast devine partener Postis pentru livrare ultra-rapidă

Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, livrările expres reprezentând una dintre facilitățile cheie de livrare cerute de noul client digital. Astfel, BeeFast, start-up tech de curierat expres, devine partener al Postis, platformă de management integrat al livrărilor, și oferă livrare în decurs de maximum două ore de la preluarea comenzilor, iar timpul mediu de livrare în București și Ilfov este de 55 de minute.  BeeFast devine partener Postis pentru livrare ultra-rapidă

Serviciul de curierat ultra-rapid integrat de Postis prin parteneriatul cu BeeFast este disponibil în prezent în București și în județul Ilfov, aria de livrare urmând să fie extinsă în următoarele luni.

Peste 70% dintre români și-au dorit să poată opta pentru o livrare expres, atunci când au comandat online, arată datele unui sondaj recent al BeeFast. Mai mult de jumătate (54%) dintre respondenți au precizat că și-ar dori o livrare în 2-3 ore sau în aceeași zi a produsului comandat.  Mai mult decât atât, 52% au și optat pentru această variantă de livrare, dacă a fost disponibilă. Livrările ultra-rapide, în câteva ore de la plasarea comenzilor, au devenit astfel esențiale pentru clientul adaptat la noua realitate digitală și la actualul context cauzat de pandemie.

„Clienții doresc să aibă un control total asupra comenzii, iar livrarea rapidă este un factor esențial de selecție a magazinului din care cumpără. Am resimțit cum această nevoie a devenit o tendință în ultimul an, evoluând în cele din urmă într-un comportament permanent al clientului. În acest context, parteneriatul cu Postis ne permite să oferim servicii de livrare ultra-rapidă unui număr mai mare de comercianți tradiționali sau online, fără a fi nevoie de dezvoltări IT sau de noi procese operaționale, a declarat Cristian Grozea, cofondator și CEO, BeeFast.

BeeFast a crescut în 2020 accelerat, de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie, la un maxim de peste 700 comenzi/zi în prezent. Scalarea rapidă a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, unde sunt înscriși în prezent peste 1.200 curieri. Aceștia asigură livrarea ultra-rapidă, cu o medie de 55 de minute de la preluarea comenzii. De asemenea, platforma oferă o elasticitate mare a numărului de livrări în funcție de comenzi.

Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizează Platforma Postis pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de last-mile trebuie doar să își facă un cont BeeFast și să activeze serviciul deja integrat în platformă, livrările ultra-rapide devenind posibile imediat.

„BeeFast aduce ecosistemului nostru expertiza din livrarea de alimente, unde viteza, calitatea serviciilor și grija pentru produsele livrate sunt esențiale. Astfel de caracteristici sunt foarte importante pentru orice tip de livrare, fie că este vorba de produse alimentare sau non-alimentare, prin urmare, serviciul lor se va dovedi un plus excelent în portofoliul de transport al oricărui comerciant cu amănuntul care are nevoie de livrări rapide”, a precizat Andrei Moldoveanu, Product Owner Postis.

Funcționalitatea Postis Delivery Widget permite comercianților să ofere clienților finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată. De asemenea, cumpărătorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci și locului livrării - la o adresă, preluare personală dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis.
Prin serviciul Postis Customer Engagement, comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de scor și feedback.

BeeFast are în plan extinderea la nivel național, pe parcursul acestui an. Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent, inclusiv prin parteneriatul cu Postis, acoperă produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

 

BeeFast lansează soluția SaaS ce ajută comercianții să-și gestioneze livrările last-mile
BeeFast lansează soluția SaaS ce ajută comercianții să-și gestioneze livrările last-mile
BeeFast, startup românesc de livrări rapide, lansează BeeFast SaaS, soluție soluție de tip software as a service ce ajută businessurile să...
Postis, aplicație mobilă care permite urmărirea comenzilor de la orice retailer și curier
Postis, aplicație mobilă care permite urmărirea comenzilor de la orice retailer și curier
Postis, platformă digitală din România pentru managementul, automatizarea și optimizarea livrărilor, lansează Parcely, prima aplicație...
Auchan și BeeFast extind parteneriatul pentru livrările de proximitate din București și Brașov
Auchan și BeeFast extind parteneriatul pentru livrările de proximitate din București și Brașov
Startup-ul tech de curierat ultra-rapid BeeFast și Auchan Retail România dezvoltă parteneriatul demarat în luna noiembrie și extind livrarea...
Cora își mărește aria și viteza de livrare cu ajutorul Postis
Cora își mărește aria și viteza de livrare cu ajutorul Postis
Cora a semnat recent un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare a produselor pe care...