Bakeronline.ro, platformă gratuită de vânzări destinată cofetăriilor și patiseriilor

Puratos România, unul dintre cei mai importanți jucători globali în producția de materii prime pentru industria de panificație, patiserie și cofetărie, lansează în premieră în România, după un model de succes din Belgia, platforma virtuală www.bakeronline.ro, singura care permite brutarilor, patiserilor, cofetarilor și ciocolatierilor, producători mici și mijlocii, să își treacă, gratuit, vânzările în online. Bakeronline.ro, platformă gratuită de vânzări destinată cofetăriilor și patiseriilor

Acest proiect vine în întâmpinarea nevoilor acestor producători din industria de profil, ale căror magazine sau laboratoare au fost închise sau și-au restrâns activitatea din cauza pandemiei. Industria de brutărie-patiserie și cofetărie este foarte slab digitalizată, deși oferă produse esențiale pentru consumatorii din întreaga lume. Platforma Bakeronline.ro permite antreprenorilor din domeniu să își creeze gratuit, rapid - în 72 de ore - magazine virtuale și să ajungă astfel la consumatorii lor, respectând regulile de distanțare socială.

”Ne-am asumat dintotdeauna misiunea de a le oferi soluții inovatoare și cele mai bune materii prime pentru a realiza produse sănătoase și savuroase pentru consumatori. Continuăm să construim viitorul împreună și astfel, am dorit să asigurăm clienților noștri și nu numai, servicii digitale ușor de înțeles și de integrat în noua rutină, tocmai pentru ca aceștia să își poată concentra atenția asupra redresării și dezvoltării business-ului. Platforma Bakeronline.ro va ajuta antreprenorii brutari, patiseri și cofetari să se alăture revoluției digitale”, a explicat Gabriela Bereș,  Director Regional Europa Centrală și de Est în Grupul Puratos.

Până la finalul anului, platforma își propune să adune o comunitate de peste 100 de producători care să aibă magazine virtuale active și care să genereze vânzări de cel puțin 1 milion de lei. Investiția inițială în platformă este de peste 30.000 de euro.

Platforma Bakeronline facilitează  planificarea și managementul stocurilor, în paralel cu reducerea pierderilor – fiecare producător va putea să își gestioneze mai ușor comenzile și să reacționeze la fluctuațiile cererii de produse. Afacerile care se înscriu în platformă beneficiază și de informații despre cum se adminstrează un magazin online, dar și de consultanță de promovare și marketing.

Până la 31 august, toți cei care se înscriu pe platformă au costuri zero de funcționare. După această dată, costurile cu magazinul online de pe bakeronline vor fi de 200 de lei pe lună. În prezent, 5 afaceri cu renume local și național, din București, Brașov, Baia Mare, Cluj-Napoca și Craiova sunt deja înscrise pe platformă. Este vorba despre:

• Ciprian Zobuian – unul dintre cei mai de succes artisan patissier-chocolatier din România, cunoscut pentru food-truck-ul său cu profiteril și cannolli, prezent la marile fetivaluri, dar și pentru cursurile de ciocolaterie pe care le susține
• Aura Tobescu – ciocolatier artizan, primul roman participant la Salon du Chocolat din Paris, fondator Chocolatist, cu atelier în Brașov.
• Brutăria Giropa - business de familie din Baia Mare, înființat în anul 1994, cunoscută și apreciată în rândul comunității pentru Pita Moroșană dar și specialitatea casei – prăjitura cu brânză și stafide.
• Brutăria Ioasim - business de familie, înființat în 2001 în Cluj-Napoca, ce pune accent pe calitatea ingredientelor folosite în produsele cu specific local, îndrăgite de consumatori, cum ar fi Baigli Spic.
• Patibona – afacere de familie cu tradiție de 20 de ani, un lanț de cofetării din Craiova, cu produse realizate cu mare grijă și dedicare de cofetari pasionați.

Bakeronline este un start-up belgian de tehnologie partener Puratos Group, aflat într-o continuă expansiune în Franța, Olanda, Germania, Spania, Chile și Costa Rica. Misiunea sa este să facă accesibil e-commerce-ul artizanilor din alimentație (patiseri, brutari, ciocolatieri, cofetari).

Grupul Puratos este unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime inovative, cu expertiză în aplicaţii finite pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie. Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are peste 9000 de angajaţi în 71 de ţări, deține 63 de unităţi de producţie şi 88 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în peste 100 de ţări.

Puratos România oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 12 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu trei linii de producţie distincte (linie de margarină, linie de mixuri pentru patiserie şi brutărie, respectiv o linie pentru umpluturi cu fructe, creme pe bază de apă și glazuri) şi 150 de angajaţi. Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de produse, printre care maiele active și inactive, cereale încolțite și infuzate în maia lichidă, ciocolată belgiană Belcolade, umpluturi cu fructe, glazuri, creme fine pentru deserturi.

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Schimbări în echipa de conducere a grupului Puratos
Schimbări în echipa de conducere a grupului Puratos
Puratos Group, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru panificație, patiserie și ciocolaterie, anunță numirea lui Pierre Tossut în...
Experiența „figitală”, pe radarul consumatorilor din panificație
Experiența „figitală”, pe radarul consumatorilor din panificație
Restricțiile COVID-19 au făcut ca experiența de cumpărături să treacă la un alt nivel chiar și în cazul unor industrii mai tradiționale,...
Puratos intră în online cu propria platformă eCommerce
Puratos intră în online cu propria platformă eCommerce
Grupul belgian Puratos, lider global în producția de ingrediente pentru brutărie, patiserie și ciocolaterie, a lansat MyPuratos, prima...