Auchan și BeeFast extind parteneriatul pentru livrările de proximitate din București și Brașov
Startup-ul tech de curierat ultra-rapid BeeFast și Auchan Retail România dezvoltă parteneriatul demarat în luna noiembrie și extind livrarea din alte șase hypermarketuri Auchan. Inițial, proiectul s-a desfășurat la nivelul a două magazine Auchan, din București și Brașov.
BeeFast a încheiat în luna noiembrie a anului trecut parteneriatul strategic cu Auchan Retail România, în baza căruia a livrat comenzi plasate de clienții retailerului pentru magazinele din Drumul Taberei – București, respectiv Auchan Coresi din Brașov. După prima lună, numărul comenzilor livrat de BeeFast a crescut semnificativ, iar ritmul de creștere se menține accelerat și la început de 2022. Astfel, după depășirea acestei etape-pilot, BeeFast a extins livrările la nivelul a încă șase hypermarketuri din București (Drumul Taberei, Titan, Vitan, Berceni, Pallady și Militari), respectiv magazinul din Brașov.
"Parteneriatul cu Auchan marchează o etapă importantă în dezvoltarea BeeFast către retail, o direcție pe care ne-am concentrat în a doua parte a lui 2021. Tendințele arată că tot mai multe magazine din zona de retail vor consolida prezența în online chiar dacă offline-ul generează vânzări considerabile în prezent. Consumatorul român se îndreaptă tot mai mult către Q-commerce, își dorește acces la produse ori servicii aici și acum și, în general, o experiență premium cu magazinele online. Astfel, BeeFast devine un partener strategic pentru retailerii care mizează pe proximitate, dar și pe o experiență premium pentru clienți", a precizat Cristian Grozea, CEO BeeFast.
„Suntem bucuroși pentru parteneriatul cu Beefast și încrezători în dezvoltarea acestuia. Primele rezultate înregistrate în etapa pilot sunt foarte bune, astfel încât am decis extinderea serviciilor de livrare rapidă în celelalte hypermarketuri din București și Brașov. Aceasta se înscrie în demersul nostru de a oferi clienților servicii comerciale și logistice complete și eficiente, exact atunci și așa cum au nevoie, pentru o experiență excelentă la cumpărături ”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.
Parteneriat Auchan și Beefast: ce produse sunt comandate
În topul celor mai comandate produse pe auchan.ro și livrate prin curierii BeeFast se află: bananele, apa, morcovii, ceapa verde și roșiile cherry. Cele mai active zile din punctul de vedere al livrării comenzilor sunt vinerea și sâmbăta, iar vârfurile orare sunt între 9:00-10:00 și 17:00-18:00.
BeeFast livrează zilnic la nivelul clienților săi o medie de 550 de comenzi, cu timp mediu de livrare de 55 minute în București și 35 de minute în Brașov, în procent de aproximativ 20% de la clienții din zona de dark stores, retail și big retail. Până la finalul anului, compania își propune să atingă o medie de 1.200-1.500 comenzi livrate/zi.
De asemenea, pentru 2022, BeeFast își propune să atragă noi investiții, astfel încât să poată accelera evoluția startup-ului atât din punct de vedere operațional, cât și din punctul de vedere al ariei de acoperire. După ce, în al doilea an de funcționare, BeeFast și-a dublat cifra de afaceri, ajungând la 650.000 de euro, ținta pentru 2022 este o nouă dublare, depășind astfel pragul de 1 milion de euro.
BeeFast, startup fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.