Auchan România și OMV Petrom au inaugurat prima stație modernizată din rețeaua Petrom

OMV Petrom și Auchan Retail România au început integrarea magazinelor de proximitate MyAuchan în stațiile de alimentare Petrom. Cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro pentru modernizarea celor 400 de stații de alimentare Petrom. Prima stație modernizată de carburanți din rețeaua Petrom a fost inaugurată în București, în cadrul unui amplu program de modernizare a întregii rețele. Aceasta include culoar rapid de alimentare cu posibilitate de plată cu cardul la pompă. 
 
În perioada 2021 – 2024, aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom amplasate în zone rurale și urbane ale țării vor fi reamenajate atât la interior, cât și la exterior.
 
Christina Verchere, CEO OMV Petrom: „Programul de modernizare a stațiilor de alimentare Petrom demonstrează angajamentul nostru puternic de a face investiții pe termen lung în România și de a oferi energie neîntreruptă și servicii de calitate consumatorilor români. În această perioadă dificilă, investițiile private au un rol semnificativ pentru revenirea economică.”
 
Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil: „Așteptările și nevoile clienților noștri sunt din ce în ce mai sofisticate, iar eforturile noastre trebuie să fie în aceeași direcție. Cu partenerul nostru, Auchan, aducem experiența supermarketului în stațiile Petrom. Raportul unic calitate/preț accesibil care definește marca Petrom va fi completat cu oferta Auchan de produse convenabile și accesibile non-stop, disponibile în timp ce clienții își alimentează mașinile.”
 
În exteriorul stațiilor Petrom, elementele de identitate vizuală din prezent vor fi înlocuite și se vor efectua lucrări de modernizare în zona pompelor și a serviciilor adiacente (spălătoria auto, alimentarea cu GPL). În plus, vor fi și cinci stații-pilot în cadrul cărora vor fi adăugate soluții de plată cu cardul și cu telefonul mobil la pompă și vor fi implementate culoare rapide pentru alimentare cu carburanți.
 
Ionuț Ardeleanu, director general Auchan Retail România: „Printr-un mix unic ce reunește alimentarea cu combustibil și un comerț modern cu produsele necesare zi de zi, completat de o serie de servicii profesioniste atât in-store, cât și digitale, respectiv o experiență deosebită, magazinele MyAuchan deschise în stațiile Petrom își propun să devină un pasaj util, plăcut și avantajos pentru societatea modernă aflată în permanentă mișcare. Inaugurăm astăzi prima stație complet modernizată și ne continuăm acest plan ambițios ce presupune remodelări progresive de circa 100 de stații pe an. Suntem bucuroși că diferența Auchan va putea ajunge, grație parteneriatului cu Petrom, în peste 250 de noi localități.“
 
Magazinele de proximitate MyAuchan vor fi integrate în locul spațiilor comerciale existente din stațiile Petrom. Clienții vor găsi pe rafturi peste 2.500 de produse la un raport preț-calitate avantajos, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto.
 
Auchan România are în portofoliu 33 de hypermarketuri Auchan, o rețea de 31 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 22 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse.
 
 
 
 
Auchan România și OMV Petrom au inaugurat prima stație modernizată din rețeaua Petrom
2022, un nou an record pe segmentul industrial
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom ajunge la 33 de unități
Rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom ajunge la 33 de unități
De la începutul acestui an, OMV Petrom și Auchan Retail România au mai inaugurat încă opt noi magazine de proximitate MyAuchan în...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...