Auchan România îngheață prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie
Ca o măsură suplimentară împotriva inflației, Auchan România blochează prețurile a peste 3.000 de produse marcă proprie, acțiune valabilă pentru toți clienții, atât în magazinele Auchan, cât și pe platforma de comerț online.
Astfel, produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie nu vor fi impactate de inflație, cel puțin până la 30 septembrie 2022..
Articolele incluse în campanie sunt ușor de identificat, fiind marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roșie. Toate aceste produse, cu excepția celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acțiunea de înghețare de prețuri, adresată tuturor clienților Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoționale temporare, aplicate la prețul înghețat.
În plus, cei peste un milion de clienți deținători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, dar și cei care se înscriu în acest club și utilizează cardul la cumpărături, se pot bucura și de avantajul suplimentar de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziția oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roșie, bonus pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse.
Inițiativa Auchan nu este o premieră pe piața locală de retail. Recent, Kaufland a anunțat că îngheață prețurile la 1.000 de produse până la 11 octombrie, în timp ce în perioada de pandemie printre retailerii care au lansat astfel de inițiative se numără Carrefour și Mega Image.
Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hypermarketuri, 6 supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.