Auchan România îngheață prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie

Ca o măsură suplimentară împotriva inflației, Auchan România blochează prețurile a peste 3.000 de produse marcă proprie, acțiune valabilă pentru toți clienții, atât în magazinele Auchan, cât și pe platforma de comerț online.  Auchan România îngheață prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie

Astfel, produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie nu vor fi impactate de inflație, cel puțin până la 30 septembrie 2022..

Articolele incluse în campanie sunt ușor de identificat, fiind marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roșie. Toate aceste produse, cu excepția celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acțiunea de înghețare de prețuri, adresată tuturor clienților Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoționale temporare, aplicate la prețul înghețat.

În plus, cei peste un milion de clienți deținători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, dar și cei care se înscriu în acest club și utilizează cardul la cumpărături, se pot bucura și de avantajul suplimentar de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziția oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roșie, bonus pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse.

Inițiativa Auchan nu este o premieră pe piața locală de retail. Recent, Kaufland a anunțat că îngheață prețurile la 1.000 de produse până la 11 octombrie, în timp ce în perioada de pandemie printre retailerii care au lansat astfel de inițiative se numără Carrefour și Mega Image.

Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hypermarketuri, 6 supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.

Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...
Cardurile de tichete sociale, acceptate în rețeaua Auchan
Cardurile de tichete sociale, acceptate în rețeaua Auchan
Tichetele sociale din programul guvernamental Sprijin pentru România, emise prin operatorii Up România și Sodexo, pot fi folosite în magazinele...