Auchan România a listat 45 de mărci românești în magazinul Auchan La Defense Paris

Unele dintre cele mai reprezentative mărci românești au fost expuse și oferite francezilor și tuturor celor care au vizitat magazinul Auchan La Defense din Paris, în weekendul 2-4 august. Inițiativa Ambasadei României în Franța a găsit ecou și implicare deplină din partea Auchan România, care a pregătit 150 de variante de produse provenind de la 45 de mărci, într-o cantitate totală de peste 10.000 de bucăți, împreună cu furnizorii săi, pentru a fi prezentate cu mândrie locuitorilor, precum și participanților la Jocurile Olimpice 2024. Sute de produse romanesti prezentate in Auchan Franta 4

Produse făcând parte din Clubul Mărci Emblematice Românești by Auchan, precum și alte produse renumite și apreciate de români, provenind de la peste 45 de mărci, au fost vedetele unei acțiuni realizate în premieră în afara României, de prezentare cu degustare sau oferire a lor, cu misiunea de a le face cunoscute, de a le populariza, de a crea un interes pentru ele în viitor.

Gama de produse selecționate în cadrul acestui proiect a inclus atât produse alimentare (apă, vin, miere, dulciuri, diverse sortimente de zacuscă, pateuri, ceaiuri și dulceață, siropuri și sucuri naturale etc.), cât și articole de îngrijire personală și de curățenie a casei, de la mărci emblematice românești: Domeniile Averești, Ana Are, Aqua Carpatica, Băneasa, Boromir, Borsec, Bucovina, Bunătăți de la Bunica, Capricii și Delicii, Dacia Plant, Dero, Dobrogea, Doina, Dorna, Elmiplant, Făgăraș, Fares, Farmec, Floriol, Gerovital, Heidi, Joe, Kandia, Laurul, Loncolor, Măgura, Mandy, Mărgăritar, Nufăr, Olimpia, Pambac, Pate Bucegi, Perla Harghitei, Plafar, Poiana, Primola, Râureni, Rom, Sanovita, Scandia, Titan, Topoloveni, Triumf și Velpitar.

Acestora li s-au adăugat și produse din filierele agroalimentare românești dezvoltate de Auchan România, precum și produse marca Auchan realizate în România. Compania oferă o puternică susținere a producătorilor și produselor românești, constantă de-a lungul timpului, astfel încât peste 90% din produsele din gama alimentară a magazinelor Auchan din România provine de la companii din țară, 900 din cele 1300 de produse marca proprie Auchan sunt realizate de producători români, la fel și cele peste 80 dintre filierele de produse Auchan – cu calitate controlată, trasabilitate și gust local românesc.

„Este o bucurie pentru noi să fim parteneri în acest proiect dedicat promovării produselor și mărcilor românești pe piața franceză. Auchan este unul dintre investitorii importanți din România, cu o prezență solidă în întreaga țară, și care contribuie astfel substanțial la dezvoltarea economiei locale. Promovarea producătorilor români este o prioritate pentru Ambasada noastră iar, în contextul benefic, de mare impact, al Jocurilor Olimpice Paris 2024, acest proiect ne dă o ocazie excelentă să facem cunoscute atât pieței franceze, cât și turiștilor aflați la Paris, gustul românesc și produsele iubite de români”, a declarat Ambasadorul României în Franța, Excelența Sa, Ioana Bivolaru.

„Colaborarea noastră cu Ambasada României la Paris este una îndelungată și de foarte bună calitate și ne bucurăm să putem realiza această acțiune comună prin care să prezentăm produsele românești emblematice în cadrul unuia dintre cele mai mari magazine din zona pariziană. Avem ocazia să facem cunoscute francezilor, precum și spectatorilor Jocurilor Olimpice 2024 care vizitează magazinul nostru Auchan La Defense în aceste zile, mărci renumite și iubite de români, provenind de la producători români”, a declarat Dominique Ducoux, Președintele Auchan Retail România și Ungaria.

Acțiunea a fost și un prilej foarte bun de prezentare a României prin materiale informative din partea Ambasadei României la Paris și Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului cu privire la destinații turistice, precum și din partea Auchan România care a prezentat imagini din filmul „România neîmblânzită”, precum și imagini cu Turul României la Ciclism, un alt mare vector de comunicare internațională și imagine pentru țara noastră.

„Cu mândrie am folosit această oportunitate a colaborării cu Ambasada României în Franța cu ocazia Jocurilor Olimpice pentru a fi ambasadorii produselor și mărcilor românești, cu scopul de a le face cunoscute și în afara României. Acțiunea se înscrie într-un demers sistematic și permanent al nostru de susținere și promovare a producătorilor români, a mărcilor românești și a producției în România, colaborările cu producătorii agro-alimentari români fiind o prioritate încă de la înființarea Auchan România. Sunt deja peste 3 ani de când am înființat Clubul Mărcilor Emblematice Românești, prin care aducem în atenția consumatorilor din România mărci românești cu o vechime de sute sau zeci de ani, iubite și apreciate de ei. Sub egida acestui club, dar invitând și alte mărci românești, reușim acum să ducem această misiune la următorul nivel și să ne facem cunoscute gusturile și valorile locale chiar și peste hotare, într-una dintre cele mai importante capitale europene, într-o perioadă în care Parisul este vizitat de și mai mulți turiști, datorită Jocurilor Olimpice”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan România.

Clubul Mărcilor Emblematice Românești este o inițiativă lansată de Auchan în 2020. Proiectul întărește relația aparte dintre retailer, consumatorii săi și mărcile românești, și duce mai departe gusturile și valorile locale dezvoltând în cadrul rețelei de magazine Auchan România și online, pe termen lung, acțiuni menite să evidențieze mărcile înființate pe plan local, care se bucură de o îndelungată tradiție, în unele cazuri chiar și de peste un secol.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 28 de hipermarketuri clasice, 5 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 1 magazin în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
 Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, Auchan România a dezvoltat din 2019 până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...