Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia

După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea hipermarket din Pitești care a trecut printr-un amplu proces de modernizare. Este vorba despre locația Bradu care a fost redeschisă pentru clienți cu un design nou, modern, servicii și game extinse și specializate, structurate sub formă de universuri de specialist alimentar și nealimentar.

La fel ca Auchan Găvana, recent modernizat sub același concept, și Auchan Bradu oferă consumatorilor prețuri și mai mici și o experiență plăcută la cumpărare, cu un puternic accent pe un comerț responsabil și producători locali. Cu o suprafață de vânzare de 7.500 mp și o gamă formată din aproximativ 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Bradu a fost reamenajat oferind acum clienților un spațiu modern, facil de parcurs și confortabil la cumpărături.

„Optimizările operaționale și de costuri ne-au ajutat să putem oferi prețuri și mai mici, astfel încât în ambele hipermarketuri din Pitești am reușit să scădem prețurile permanente la peste 8.000 de produse, pe lângă promoțiile și mai agresive cu care deja i-am obișnuit pe clienții noștri”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

Auchan Bradu oferă acum game extinse, universuri specializate și un accent deosebit acordat produselor românești, iar clienții pot afla proveniența și povestea producătorilor de filiere Auchan prin afișele dedicate expuse la raft în dreptul produselor furnizate. Magazinul dispune de vitrine cu servire asistată pentru toate produsele proaspete (pește, carne, mezeluri, brânzeturi, măsline, gastro), iar din zona de sănătate, clienții pot alege cu ușurință dintr-o gamă variată de produse bio și pentru diete speciale, precum produse fără gluten, zahăr sau sare.

De asemenea, hipermarketul are zone proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastronomie, dispune de o zonă de servit masa care a fost extinsă și modernizată, „Crama Mea”, raion în care Auchan propune o selecție amplă de vinuri de la crame românești, atât vinuri premium, cât și mai accesibile. Clienții vor regăsi aici și „Selecțiile Auchan”, un segment ce cuprinde un sortiment de vinuri special alese, dar și multe alte tipuri de băuturi alcoolice, inclusiv beri artizanale predominant românești, totul într-un spațiu modern, cu o puternică componentă de informare și educare.

Raionul de produse și accesorii pentru casă a fost extins și complet reinventat oferind clienților o structură împărțită pe camere și o sortimentație concentrată pe produsele create sub marca proprie Actuel. Tot aici se găsesc și numeroase articole sustenabile, precum produse din bumbac organic și articole din aluminiu reciclat.
În zona dedicată produselor electronice și electrocasnice, Auchan a creat o experiență cu accent pe informație, astfel încât clienții să descopere aici numeroase sfaturi utile cu privire la cum să îți alegi sau să întreții un anumit produs.

Raionul dedicat produselor pentru animalele de companie a fost extins. Cu o abordare de specialist, Auchan oferă o gamă extinsă de hrană pentru câini, pisici, rozătoare, pești sau alte animale de companie, inclusiv produse pentru diete speciale și o paletă amplă de accesorii.

Alte noutăți în cadrul Auchan Bradu sunt Florăria Auchan, zona dedicată produselor de machiaj, cu game noi și branduri apreciate, „Librăria mea” - de unde clienții pot alege dintr-o varietate largă de cărți atât pentru adulți (beletristică, dezvoltare personală etc), cât și cărți pentru copii.

În materie de servicii, și în cadrul Auchan Bradu este disponibil serviciul de accesibilizare pentru persoanele cu dizabilități: însoțire la cumpărături la cerere, locuri de parcare conform normativului, pick up & drop off point pentru car sharing, coșuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directă către serviciul clienți, acces facil la cântarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spații mai largi, rampă de acces la zona SGR.

Auchan Bradu este echipat cu vitrine pe CO2, iluminat LED pentru eficiență energetică și etichete electronice, are acoperiș cu panouri fotovoltaice care asigură cca 20% din consumul magazinului. Totodată, prin programul Zero Risipă, programul de combatere a risipei alimentare, retailerul a salvat peste 20 de milioane de produse.

Nu în ultimul rând, Auchan Bradu oferă o linie de case complet modernizată, formată din case hibride, multifuncționale, ce pot fi operate atât de către client, cât și de către casieri, și pune la dispoziția clienților și multiple servicii de livrare pentru comenzile online plasate pe auchan.ro, respectiv Click & Collect (ridicare din magazin), Auchan Drive (ridicare din parcare direct la mașină) sau livrare la domiciliu (prin partenerii Bringo, Glovo, Tazz).

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, șapte hipermarketuri ATAC Hiper Discount, opt supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, trei magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.

 

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...