Aldi se pregătește pentru ecommerce în Germania
Până anul trecut, comerțul online nu reprezenta o prioritate pentru Aldi, însă criza sanitară a determinat retailerul să își schimbe strategia.
Astfel, în această lună Aldi Nord și Aldi Sud, cele două companii surori, au fondat împreună Aldi E-commerce Verwaltungs GmbH, cu sediul central în Düsseldorf, baza viitoarei platforme de comerț online a retailerului german. Noua companie va fi condusă de manageri externi, iar scopul este acela de a dezvolta o platformă online fără diferențe regionale. Până acum, retailerul german comercializa online numai articole din categoria non-food, dar conform informațiilor Lebensmittel Zeitung, în curând acesta va începe să comercializeze alimente și băuturi.
Aldi Sud are deja experiență pe canalul de vânzări online. Compania are un parteneriat cu Deliveroo în Marea Britanie și cu Instacart în Statele Unite. Astfel, Aldi a reușit să dezvolte zona de online fără a face investiții majore.
Recent, retailerul a anunțat că va implementa un sistem IT global, în toate cele 10.000 de magazine din rețeaua sa, care funcționează în 20 de țări. Investiția în acest sistem se ridică la 1,5 miliarde de euro, iar sistemul va include toate funcțiunile necesare comerțului online.