5 to go extinde portofoliul de băuturi dedicat segmentului de retail
5 to go extinde portofoliul de băuturi cu o limonadă realizată după o rețete proprie. Lemonvita reprezintă o inovație în acest segment, oferind gust delicios și hidratare, la care se adaugă și o componentă nutritivă, întrucât conținutul este conceput să acopere o parte din necesarul zilnic de vitamine și minerale, cu avantajul suplimentar al unui aport caloric redus.
Disponibile pe piață începând cu jumătatea lunii august, sortimentele Lemonvita sunt limonadă clasică, în trei variante - 5 to go Lemonvita original, 5 to go Lemonvita lămâie și zmeură și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr – la care se adaugă trei SKU-uri din categoria băuturilor cu conținut de vitamine și/sau minerale, pentru care pot opta consumatorii care își doresc un plus de beneficii pentru organism, în funcție de nevoile și preferințele lor: 5 to go Lemonvita original cu vitaminele B, C, D, 5 to go Lemonvita lămâie și zmeură cu magneziu și vitaminele B și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr cu vitaminele B. Lemonvita este o băutură necarbogazoasă, disponibilă în ambalaj de 0.5 litri, iar conținutul caloric variază între maximum 22 kcal/100 ml și minimum 4 kcal/100 ml, în cazul sortimentelor fără zahăr.
„Ne place să ne surprindem clienții cu produse inedite, concepute astfel încât să reflecte o anumită tendință detectată în piață la momentul respectiv. Oamenii iubesc gustul limonadei și totodată sunt în căutare de soluții revoluționare, iar în cazul de față, vorbim despre un produs surprinzător, care livrează un mix de beneficii. Credem că lansarea acestor noi SKU-uri va avea un impact semnificativ în segmentul retail și este în concordanță cu strategia noastră de a ne consolida prezența în această zonă, tendință pe care o vom menține în continuare”, a declarat Radu Savopol, Cofondator 5 to go.
„Extinderea portofoliului din retail cu produse care să reflecte spiritul inovator 5 to go s-a numărat printre prioritățile setate anul acesta. Lemonvita este o băutură cool, care acoperă o paletă largă de gusturi și ocazii de consum și are un potențial considerabil, tocmai de aceea ne bucurăm să anunțăm că am înregistrat acest brand la nivel european și vrem să-l ducem în afara granițelor țării, pe piața internațională”, a completat Dumitru Iliescu, Director Comercial 5 to go.
Noua băutură este obținută din suc concentrat de lămâie, miere și îndulcitor sau zahăr, în funcție de sortiment, și este dedicată atât celor care iubesc gustul limonadei clasice, cât și celor care își doresc o doză în plus de hidratare, vitamine și/sau minerale, în completarea unei alimentații echilibrate.
Gama Lemonvita se va regăsi atât în cafenelele 5 to go, cât și în toate rețelele importante de retail - modern trade, traditional trade și e-commerce.