2020, un an bun pentru vânzările grupului Schwarz

Schwarz Group, proprietarul retailerilor Kaufland și Lidl, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 125,3 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent când rezultatul raportat a fost de 114,3 miliarde de euro. 2020, un an bun pentru vânzările grupului Schwarz

2020 a fost un an pe plus pentru ambele rețele deținute de compania germană. Astfel, Kaufland a înregistrat un avans de 7,5% al cifrei de afaceri, până la 25,5 miliarde euro, iar pentru Lidl rezultatele au fost chiar mai bune. Discounterul a încheiat anul 2020 cu o creștere de 9,9%, ajungând la pragul de 96,3 miliarde de euro. Pentru anul viitor este mai mult decât posibil ca retailerul să depășească 100 de miliarde de euro, fiind primul retailer european care atinge acest prag. Anul trecut, Lidl a reușit să-și întărească poziția la nivel european, având un ritm de creștere peste cel raportat de competitorii săi, Tesco (+7,1%) și Carrefour (+7,8%). Performanța este cu atât mai notabilă dacă avem în vedere faptul că discounterul nu operează o platformă de comerț online, demonstrând că magazinele fizice rămân un asset extrem de important.

Împreună, Kaufland și Lidl operează puțin sub 13.000 de magazine la nivel mondial. Pe plan local, Kaufland deține 144 de magazine și a încheiat anul trecut cu un plus de 9% față de 2019, în timp ce Lidl a încheiat anul trecut cu un avans al afacerilor de 31%, ceea ce i-a asigurat prima poziție în topul retailerilor internaționali pe plan local, cu venituri de 12,86 de miliarde de lei.
 

Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Proprietarul Lidl investește 200 de milioane de euro în operațiunile online
Grupul Schwarz, proprietarul Lidl și Kaufland, investește încă 200 de milioane de euro în businessul online, ceea ce va permite Kaufland să se...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, vânzări de 154 miliarde de euro în anul financiar 2022
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, vânzări de 154 miliarde de euro în anul financiar 2022
Grupul Schwarz, care operează lanțurile de retail Lidl și Kaufland, a raportat vânzări de 154,1 miliarde de euro în anul financiar 2022, ceea...
Formatul de discount, contributie majoră în afacerile Schwarz Group în 2021
Formatul de discount, contributie majoră în afacerile Schwarz Group în 2021
Grupul german Schwarz, care controlează Kaufland și Lidl, a afișat vânzări totale de 133,6 miliarde de euro în 2021, în creștere față de...