130 de participanți la Progresiv Interactiv Pitești

A șasea ediție a conferinței dedicate comercianților independenți, Progresiv Interactiv, s-a desfășurat pe 24 septembrie la hotelul Ramada din Pitești, și a reunit 130 de participanți: manageri și administratori de magazine, dar și reprezentați ai furnizorilor parteneri ai evenimentului și ai autorităților.  130 de participanți la Progresiv Interactiv Pitești

Evenimentul a adus față în față retailerii cu reprezentanții organelor de control din comerțul alimentar:

  • Violeta Nedelcu - comisar șef adjunct Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Argeș;
  • Sorin Sorescu - Director Adjunct Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSV) Argeș;
  • Monica Rădulescu - Inspector de Muncă ITM Argeș;
  • Gabriel Voica - Inspector de Muncă ITM Argeș;

Astfel, reprezentanții comercianților au avut ocazia de a primi răspunsuri la întrebările lor legate de controalele în magazine, direct de la oamenii responsabili de aceste controale. S-au discutat spețe concrete din retail, cele mai multe probleme ridicate de comercianți fiind legate de etichetarea produselor alimentare, relațiile cu angajații, normele sanitar-veterinare aflate în vigoare și alinierea acestora la reglementările europene.

Progresiv Interactiv a oferit retailerilor independenți și date despre evoluția retailului alimentar în 2015 și schimbarile remarcate in interiorul celor mai vândute categorii de produse din comerțul tradițional. Informațiile au fost prezentate de Oana Matei, Senior Account Executive, Retailers Services la compania Nielsen România.

Cu o experiență de aproape 20 de ani în vânzări și marketing în diverse companii multinaționale, precum L’Oréal, Danone sau Coca-Cola, Lucian Marin, Managing Partner al companiei de consultanta si traininguri Marco Polo CEE,  le-a vorbit participanților despre nevoia de diferențiere, propunându-le o nouă perspectivă. Lucian a prezentat retailerilor și un studiu de mistery shopping realizat de catre agenția Field Agent în magazinele alimentare independente din Pitești. Cercetarea calitativă a urmărit trei aspecte: atitudinea personalului, claritatea raioanelor în magazin și soluțiile oferite de retaileri pentru diferitele momente de consum de peste zi.

Andreea Lupea, un consultant cu o experiență vastă în management la două dintre cele mai mari companii de comerț din România și din afara țării – Metro și Tesco – le-a împărtășit retailerilor prezenți la Progresiv Interactiv Pitești câte ceva din lecțiile învățate la Tesco Ungaria unde, printre altele, a avut misiunea de a administra toate formatele de magazine, cu focus pe transformarea formatului de magazin mic de proximitate într-unul profitabil.

Marian Anghelescu,  Președintele Patronatului Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România, a abordat unul dintre subiectele de actualitate și de interes pentru retaileri: schimbarea caselor de marcat și introducerea unor noi modele, cu jurnal electronic.

Nicolae Negrea, Retail Field Development Manager în cadrul PayPoint România a prezentat avantajele pe care le pot avea comercianții dacă optează pentru terminalele PayPoint: creșterea traficului în magazin prin atragerea de clienți noi, diversificarea serviciilor, diferențierea față de competiție, fidelizarea clienților, oferirea unui comision la plata procesată.

În condițiile în care colectarea bateriilor uzate reprezintă o obligație pentru distribuitori, Roxana Puia, PR Manager Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) le-a prezentat participanților un parteneriat prin care retailerii pot obține anumite avantaje din această obligație.

Nu în ultimul rând, conferința Progresiv Interactiv a creat cadrul optim pentru interacțiunea dintre retailerii independenți și sponsorii conferinței: HL Display, Alka, SamMills, Ursus Breweries, SNRB. Retailerii au putut testa produsele și serviciile expuse de sponsori în locația evenimentului.

Despre Progresiv Interactiv

În cei 15 ani de existență pe piață, revista Magazinul Progresiv a organizat numeroase traininguri și seminarii pentru comercianții independenți din sectorul FMCG. Prin seria de conferințe Progresiv Interactiv, lansată în 2011, am urmărit să facilităm accesul retailerilor independenți la marii furnizori de produse și servicii și să găsim soluții la probleme “arzătoare” ale acestora, cum sunt, de exemplu, controalele în magazine.

Mai multe fotografii de la eveniment puteti regăsi pe pagina de Facebook. 

Ce discutăm la Interactiv Transilvania și de ce ar trebui să participi la conferința dedicată retailului regional
Ce discutăm la Interactiv Transilvania și de ce ar trebui să participi la conferința dedicată retailului regional
Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunităților regionale de retail & FMCG, le dă întâlnire retailerilor și...
Despre strategiile de creștere în retailul local, la Interactiv Transilvania
Despre strategiile de creștere în retailul local, la Interactiv Transilvania
Interactiv, evenimentul marca Progresiv dedicat comunităților locale de business, revine cu cea de-a 17-a ediție, Interactiv Transilvania....
Strategii pentru viitor pentru comerțul tradițional: insighturi de la Interactiv Moldova
Strategii pentru viitor pentru comerțul tradițional: insighturi de la Interactiv Moldova
Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunităților regionale de retail & FMCG, a avut cea de-a 16-a ediție, pe 9 iunie. Sub...
Despre lecțiile crizei și ce aduce viitorul, la Progresiv Interactiv Râmnicu Vâlcea
Despre lecțiile crizei și ce aduce viitorul, la Progresiv Interactiv Râmnicu Vâlcea
După un an atipic, în care am avut câștigători, dar și pierzători deopotrivă, cea de-a 15-a ediție Progresiv Interactiv, evenimentul de...