FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Purcari are un nou director de marketing

Purcari are un nou director de marketing

Cu o experiență de 27 de ani în marketing, comunicare, vânzări și domeniul bancar, Ruxanda Capmari intră în echipa Purcari Wineries și va ocupa funcția de Chief Marketing Officer. De-a lungul timpului, Ruxandra a inspirat echipe de specialiști în marketing pentru a crea și promova produse și servicii complexe, ținând cont că „subiectele complicate din domeniul medical sau bancar trebuie să devină simple și ușoare, iar experiența clientului una memorabilă”, spun reprezentanții producătorului de vin.

„Ruxandra este o persoană care învață continuu, îmbunătățindu-și abilitățile profesionale și de leadership, învățând de la cei mai buni profesioniști de la Grenoble Graduate School of Business, Stanford University și CIM | The Chartered Institute of Marketing. Crede că secretul unui marketing de succes este pasiunea, munca asiduă, dedicarea, inspirația și o echipă de profesioniști. La fel ca și ingredientele secrete ale unui vin bun”, declară reprezentanții grupului Purcari.

Înainte să se alăture echipei Purcari, Ruxandra a ocupat timp de patru ani funcția de Marketing Director în cadrul Maib , insitituție financiară din Republica Moldova, iar din 2015 până în 2019 a fost directorul de vânzări și marketing al Medpark International Hospital din Chișinău.


Citește și Piața FMCG, consumatorul și mecanismele pe care le activează pentru a depăși policriza


Purcari Wineries este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și brandy din regiunea Europei Centrale și de Est. Grupul gestionează aproximativ 1.450 de hectare de podgorii și operează șapte platforme de producție în România, Moldova și Bulgaria.

În primul trimestru din acest an, grupul a înregistrat o performanță financiară puternică. Veniturile grupului au crescut cu 31% față de perioada similară a anului precedent, ajungând la 73,3 milioane lei, în timp ce marja EBITDA și marja profitului net au ajuns la 29%, respectiv 17%.

În 2022, veniturile la nivel de grup au crescut cu 22% față de anul precedent, ajungând la 302,5 milioane lei. Pe categoria de vinuri, vânzările au ajuns la 281,1 milioane lei, în creștere cu 18% față de perioada precedentă. În ceea ce privește profitul, grupul a raportat un rezultat net de 57,2 milioane lei în anul fiscal 2022, ceea ce reprezintă o creștere de 12% an la an, în timp ce rezultatul net pentru ultimul trimestru al anului trecut a atins 21,8 milioane lei (+92% an la an).

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content