FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Proximitatea, pilon de creștere pentru LaDoiPași

Proximitatea, pilon de creștere pentru LaDoiPași

„Proximitatea este viitorul deceniului”, consideră conducerea Metro România, compania care a pus bazele francizei LaDoiPași în urmă cu 10 ani. În cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, aflată la cea de-a treia ediție și care a reunit peste 1.750 de antreprenori care fac parte din această franciză, au fost aduse în prim-plan performanța și planurile de dezvoltare ale rețelei, oportunitățile și provocările retailului tradițional autohton, precum și soluțiile Metro pentru dezvoltarea afacerilor independente.

„Proximitatea reprezintă viitorul acestui deceniu, unul câștigător. În următorii ani estimăm o creștere a comerțului de proximitate în România, iar nevoia de consum imediat va putea fi deservită de magazinele de proximitate din apropierea casei sau a locului de muncă, chiar dacă, de exemplu, comerțul online este în continuă creștere. Canalul de proximitate este unul câștigător pentru următorii ani! Mesajul meu pentru antreprenorii, dar și consumatorii din România, este acela că Metro își va respecta promisiunea de a asigura disponibilitatea produselor, distribuția fără sincope a acestora și menținerea unor prețuri competitive. Metro a fost și va rămâne în continuare partenerul antreprenorilor”, a declarat Adrian Ariciu, Director General Metro România, în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 36% din magazine poziționate în sudul țării, 37% în nord, respectiv 27% în vest, Metro România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

„Într-o piață în care comerțul modern câștigă teren, magazinele independente își pot consolida poziția prin implementarea unor standarde și rigori”, susține Cristian Stoenică, Șef Departament Vânzări și Expansiune.

Atenția companiei se concentrează asupra investițiilor în formate de magazine noi și remodelarea celor existente, permițând creșterea spațiului de vânzare pentru segmentul de carne proaspătă, produse congelate și legume-fructe, acolo unde se înregistrează o cerere tot mai mare din partea clienților. În același timp, compania își canalizează eforturile în zona de tehnologie, digitalizare și dezvoltarea relației cu partenerii noștri, prin crearea unui flux continuu de feedback, precum și implementarea soluțiilor rezultate din acesta.

În privința noutăților, a fost prezentată Soluția de Carnea Proaspătă ce creează diferențiere și generează trafic suplimentar în magazine, răspunzând totodată nevoilor consumatorilor din comunitate. În ultimii doi ani, consumatorii din România au redescoperit magazinele tradiționale, iar antreprenorii, cu precădere, au reușit să crească și să dezvolte acele categorii de produse pe care clienții preferau să le cumpere din supermarket.

„Rezultatele magazinelor LaDoiPași au dovedit o creștere sustenabilă și accelerată. Suntem de 10 ani pe piața din România, iar azi suntem cea mai mare comunitate de antreprenori din țară. Piața românească de retail alimentar își continuă tendința ascendentă, susținută mai ales de segmentele discounter și de magazinele de conveniență. Segmentul de proximitate va crește tot mai accelerat, iar competiția va fi tot mai acerbă. Pariul nostru rămâne însă proximitatea, fiind vorba nu atât de locație, cât despre comunitățile pe care le deservim și nevoile clienților noștri. În ceea ce privește comerțul modern, este primordial să ne diferențiem prin investiții în dezvoltarea brandului și prin integrarea expertizei de top a retailului actual într-un spațiu plin de familiaritate”, a punctat Irinel Popescu, Director Franciză Metro România.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content