FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Proprietarul Mega Image, vânzări de peste 20 mld. euro în Europa, la 9 luni

Proprietarul Mega Image, vânzări de peste 20 mld. euro în Europa, la 9 luni

Ahold Delhaize, proprietarul rețelei de magazine Mega Image, a raportat la nivelul Europei o cifră de afaceri de 21,09 miliarde de euro pentru primele nouă luni ale acestui an, în creștere cu 9,9% față de aceeași perioadă a anului precedent. La rate de schimb constante, avansul a fost chiar ușor mai mare, de 10,3%, în timp ce vânzările comparabile au înregistrat un avans de 9,2% în intervalul menționat, potrivit raportului financiar.

Demn de menționat este și avansul raportat de vânzările online, unde retailerul a bifat la nivelul Europei o creștere de 49,9%, până la pragul de 3,63 de miliarde de euro. În ceea ce privește profitul, Ahold Delhaize a bifat un rezultatul net de 900 de milioane de euro, marcând un avans de 11% față de primele nouă luni ale lui 2019.

Trebuie precizat faptul că retailerul a modificat modalitatea de raportare, acum fiind prezentată evoluția doar la nivel de Statele Unite și Europa. Astfel, în SUA, Ahold Delhaize a înregistrat în primele nouă luni ale anului venituri de 34 de miliarde de euro, în creștere cu 14,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cât despre performanța online, în Statele Unite, Ahold Delhaize a bifat un plus de 95%, până la 1,3 miliarde de euro.

”Având în vedere faptul că impactul COVID-19 s-a resimțit în continuare în zonele în care suntem prezenți, sunt extrem de mândru de performanța raportată de businessul nostru. Per total grup, am înregistrat vânzări de 55,13 miliarde de euro, în creștere cu 12,9% față de primele nouă luni ale lui 2019, în timp ce în T3, am înregistrat o cifră de afaceri de 17,86 miliarde de euro, cu un plus de 10,1%. În tot acest interval am făcut pași importanți în ceea ce numim abordarea omnicanal, cu proiecte implementate în Belgia, Olanda și România”, se arată în raportul financiar.

Pe piața locală, Ahold Delhaize Group deține peste 800 de magazine. În anul financiar 2019, retailerul a raportat în România un profit net de 272,6 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 10% față de 2018.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content