FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Proprietarul Mega Image, creștere „double digit” în Europa în 2020

Proprietarul Mega Image, creștere „double digit” în Europa în 2020

Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat anul 2020 cu afaceri de 29,22 miliarde de euro pe piața din Europa, înregistrând o creștere de 12,1% prin comparație cu anul 2019.

Rezultatul a fost susținut de evoluția vânzărilor online care au raportat un avans de 57,2% în 2020. În ceea ce privește evoluția vânzărilor în ultimul trimestru, retailerul a raportat vânzări nete de 8,18 miliarde de euro, ceea ce reprezintă un plus de 17,1% la rate de schimb constante față de anul precedent. 

În raportul financiar nu este precizată evoluția vânzărilor pe țări, însă în dreptul Europei sunt notate câteva elemente care au contribuit la performanța raportată. „În T4, Bol.com (platformă online din Olanda și Belgia n.r.) și-a majorat considerabil vânzările, avansul fiind de aproximativ 70%, și a reușit să atragă peste 4.000 de parteneri în platformă, ajungând la un total de 41.000. Tot în ultimul trimestru am promovat mai intens un stil de viață sănătos odată cu lansarea programului de loializare SuperPlus pe piața din Belgia prin care am oferit reduceri și consumatorilor care au achiziționat produse sustenabile și din zona de sănătos. Totodată, în ceea ce privește magazinele Albert Heijn, am investit în remodelarea și tehonologizarea magazinelor, fiind finalizate 112 magazine, iar planul prevede încă 60 de remodelări pentru 2021. De asemenea, Albert Heijn a extins serviciile de livrare la domiciliu în opt piețe în regiunea Flandrei, deservind astfel în plus 275.000 de gospodării”, este precizat în raportul financiar.

În ceea ce privește România, în raportul financar nu sunt precizate investițiile finalizate anul trecut sau proiectele majore, însă putem reaminti extinderea rețelei cu 90 de unități comerciale, inaugurarea primului depozit dedicat vânzărilor online, intrarea pe piața din Bihor și Sibiu, dar și investiții în zona de livrare la domiciliu.

Cât despre performanța la nivel de grup, Ahold Delhaize a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 74,73 de miliarde de euro, în creștere cu 14,2% prin comparație cu anul precedent, potrivit raportului financiar publicat de companie. O contribuție semnificativă în atingerea rezultatului au avut-o vânzările online, care s-au majorat cu 67,4% în 2020, până la pragul de 7,57 miliarde de euro. În ceea ce privește profitul, Ahold Delhaize a raportat anul trecut un rezultat net de 1,39 miliarde de euro, în scădere cu circa 20% față de 2019.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content