FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Proprietarul brandului Elmas a lansat o nouă emisiune de obligațiuni corporative

Proprietarul brandului Elmas a lansat o nouă emisiune de obligațiuni corporative

„Golden Foods Snacks SA, în calitate de Emitent, anunță participanții la piața de capital, precum și partenerii, despre încheierea cu succes a unei noi oferte de obligațiuni corporative derulată prin BRK Financial Group S.A. în calitate de intermediar”, este anunțul public afișat de Bursa de Valori București.

În cadrul plasamentului privat, s-au subscris un număr de 40.000 de obligațiuni în valoare de patru milioane de lei, cu o dobândă anuală de 9% și maturitate de 3 ani.

În urmă cu un an, Golden Foods Snacks a intrat la tranzacționare pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare administrat de Bursa de Valori București. Obligațiunile aveau tot o maturitate de 3 ani și o dobândă fixă de 9% pe an, plătibilă trimestrial. În total, emisiunea s-a ridicat la valoarea de 4,7 milioane de lei și a fost garantată cu brandul, o premieră în domeniu.

Golden Foods Snacks este specializată în producția și ambalarea alunelor, semințelor și fructelor uscate. Compania a intrat pe piața din România în octombrie 2009 prin preluarea dreptului de folosință al mărcii „ELMAS natura ne inspiră” și este unul dintre principalii jucători activi pe piața snackurilor sărate din România.

Compania are trei divizii: producție, logistică și comerț. Activitatea de producție se desfășoară în fabrica din Filipeștii de Pădure, județul Prahova. Lângă fabrică se află depozitele logistice, de materii prime și de produs finit.

În ceea ce privește importanța canelelor de vânzare, comerțul modern reprezintă punctul forte pentru Golden Foods Snacks, raportând cea mai mare proporție în totalul vânzărilor din primele șase luni ale acestui an. În prezent, societatea distribuie direct către toți Key Accounts din România.

Însă un canal în continuă creștere este reprezentat de exporturi. Pe această linie de business, compania colaborează cu clienți din mai multe țări din Europa și, totodată, realizează și producție în sistem de mărci private pentru partenerii săi.

În termeni financiari, primul semestru s-a încheiat cu o pierdere de peste 263 de mii de lei. Din cauza crizei sanitare, vânzările a fost în scădere, dar, în aceeași perioadă, compania a avut costuri suplimentare impuse în contextul pandemiei. La finalul primului semestru din acest an, cifra de afaceri Golden Foods Snacks se ridica la 21,7 milioane de lei.

Compania Golden Foods Snacks este controlată indirect de familia Mitzaliz, prin GF Holding Limited (55,78%) și Golden Brands Limited (44,22%). Familia Mitzaliz a dezvoltat mai multe companii de-a lungul timpului pe care le-a vândut către Pepsico (1986 – Tasty Foods Greece, 2004 – Star Foods România, 2005 – Star Foods Polonia, respectiv Interstar Chim).
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content