FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Profi continuă să investească în expansiunea la nivel rural

Profi continuă să investească în expansiunea la nivel rural

Luna octombrie pune pe harta expansiunii retailerul Profi cu încă 17 unități comerciale, majoritatea dintre ele fiind în formatul Loco, adică magazine amplasate în zonele rurale ale României. 12 astfel de supermarketuri au fost inaugurate luna aceasta, cel mai mare dintre ele având o suprafață de vânzare de 364 de metri pătrați.

Magazinul se află în satul Podari, în comuna cu același nume din județul Dolj. În total, aproape jumătate dintre magazinele Profi la nivel național sunt poziționate în afara aglomerărilor urbane, retailerul acoperind zone care păreau inaccesibile comerțului modern.

Nu este singurul format pe care retailerul l-a dus în zonele rurale. În satul Vladimirescu din județul Arad, Profi a inaugurat un magazin Super care are o suprafață de vânzare de 411 metri pătrați.

Pe lângă extinderea în zonele rurale, Profi vizează în continuare și marile orașe, adaptând formatul în funcție de nevoile shopperului grăbit. Iar luna aceasta, compania a inaugurat încă un format Go în București, un magazin cu o suprafață de vânzare de 114 metri pătrați, amplasat pe strada Drajna, nr. 3A, în sectorul 6.


Citește și

Profi a ajuns la 600 de magazine de tip franciză Partener


În privința formatului City, o singură astfel de unitate a fost deschisă în această lună, în județul Arad. Unitatea comercială se află pe Calea Radnei, nr. 108/D, și are o suprafață de vânzare de 176 de metri pătrați.

Supermarketul cu cea mai mare suprafață de vânzare deschis de retailer recent se află în Dăbuleni, județul Dolj, pe strada Victoriei, nr. 96-98, și este în formatul Super. O altă unitate comercială Super a fost inaugurată în județul Harghita, în Cristuru Secuiesc.

Profi este lanțul de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare număr de magazine din România, fiind prezent în peste 600 de localități cu mai mult de 1.500 de magazine. Retailerul a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8,83 miliarde de lei (1,8 mld. euro), în creștere cu 21% față de 7,26 miliarde de lei în 2019.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content