FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Profi continuă să investească în deschideri de magazine în mediul rural

Profi continuă să investească în deschideri de magazine în mediul rural

Retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România a extins rețeaua de magazine cu 11 locații noi în luna octombrie, șapte dintre ele fiind în mediul rural. Profi și-a consolidat astfel prezența în comuna Merei din Satu Mare, în comuna Fibiș din Timiș, în satul Pericei din Sălaj, în comuna Maxineni din Brăila, în localitatea Ciurari-Deal din Teleorman, comuna Cârcea din Dolj, sat Baciu din Cluj.

Dintre acestea, cinci sunt locații Profi Loco cu suprafețe de vânzare cuprinse între 211 metri pătrați și 262 de metri pătrați.

Dintre locațiile inaugurate în luna octombrie, cea mai mare se află în Bragadiru, Ilfov, fiind vorba despre un Profi Super aflat pe strada Speranței nr. 6-8, cu o suprafață de vânzare de 444 metri pătrați dintr-un total de 618 metri pătrați.
Al doilea ca dimensiune este tot un Profi Super inaugurat în Dolj, comuna Cârcea. Acest supermarket are o suprafață de vânzare de 409 metri pătrați dintr-un total de 530 metri pătrați.

La polul opus se află locațiile Profi GO, locații dedicate segmentului convenience. În luna octombrie Profi a deschis o singură locație sub acest format în Constanța, pe strada Corbului nr. 3. Acest magazin are o suprafață de vânzare de 124 metri pătrați dintr-un total de 196 metri pătrați. 


Citește și „Snackificarea”, un trend care sfidează consumul tradițional


Totodată, luna trecută retailerul a inaugurat și două locații Profi City, una în municipiul Bacău, cea de-a doua în satul Baciu din județul Cluj.

„Strategia de expansiune a Profi s-a dovedit a fi una câștigătoare în ultimii ani, astfel încât retailerul vizează să deschidă în continuare 100 de magazine noi și să remodeleze un număr asemănător de locații deja existente. Alte avantaje competitive ale celui mai expansiv retailer din România în lupta cu giganții din comerțul alimentar sunt investițiile în digitalizare - prin noua aplicație Profi - și achizițiile locale, circa 90% din produsele Profi provenind de la furnizori locali”, potrivit lui Pawel Musial, fostul CEO Profi România.

Cu peste 1.600 de magazine în mai mult de 760 de localități și circa 28.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content