FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Ploo-N Gură, colaborare cu Cooperativa Agricola Agrolact Moldova pentru gama de lactate

Ploo-N Gură, colaborare cu Cooperativa Agricola Agrolact Moldova pentru gama de lactate

Proprietarul brandului Ploo-N Gură a extins gama produselor lactate cu noi sortimente, toate produse cu ajutorul Cooperativei Agricola Agrolact Moldova, o cooperativă care acoperă de la cultura furajelor până la producția produselor.

Dintre noile produse, trei sunt acidofile - lapte bătut, sana, chefir -, dar în gamă a intrat și telemeaua de capră, atât vid, cât și vrac. Lactatele sunt deja livrate în Spania, Anglia și Germania, dar există discuții înaintea pentru listarea în magazinele partenere din Olanda și Belgia, acolo unde sunt vândute deja produsele din carne marca Ploo_N Gură. Cât despre piața locală, lactatele sunt listate pentru moment doar în Supermarketurile La Cocoș.

Produsele acidofile și brânza telemea de capră nu sunt singurele produse noi în portofoliul Ploo-N Gură. Gama a fost completată de patru sortimente de mix grill, disponibile în formă congelată pentru export și fresh pentru piața locală. Acestea sunt produse în parteneriat cu aceeași companie care produce si mezelurile sub brandul Ploo-N Gură – Policalita, fabrica de preparate din carne a familiei Zanfir.

„Dacă vorbim de gama de lactate, avem pentru început 9 SKU-uri, dar vom ajunge undeva la maxim 20. În cazul mezelurilor, avem deja un portofoliu de 54 de SKU-uri, incluzând partea de mici, carne tocată și mix grill-uri. După definitivarea celor două noi categorii de produse din portofoliu, vom începe o acțiune de extindere în toata Europa, deja existând discuții avansate cu Italia, Franța”, spune Bogdan Colea, proprietarul Ploo-N Gură.

Cât despre planurile de viitor, există un proiect care vizează extinderea gamei de mezeluri cu produse din carne de curcan. În cazul lactatelor, gama ar urma să fie extinsă cu produse din lapte de oaie, dar și cașcaval din lapte de vacă. Totodată, nu este exclusă nici listare la scară mai mare la nivel național.

Brandul Ploo’n Gura a dezvoltat în primele șase luni ale acestui an rulaje de peste 500.000 euro pentru partenerii brandului. Totodată, compania BFC Highest Consulting a ajuns prin intermediul contractelor de licență ale brandului Ploo’N Gură, dar și distribuția produselor Calif&Condimental în retail și contractele de consultanță în management să genereze o cifra de afaceri de 570.000 euro la doar un an de la înființare.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content