FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Piața de FMCG din Portugalia a crescut cu 12% în prima jumătate a anului

Piața de FMCG din Portugalia a crescut cu 12% în prima jumătate a anului

În primele șase luni ale anului, piața de FMCG din Portugalia a crescut cu 11,8%, evoluție similară cu cea înregistrată anul trecut.

Potrivit unui studiu Kantar citat de ESM Magazine, deși numărul vizitelor în magazine a scăzut, valoarea cumpărăturilor a crescut cu 18,7%.

În perioada în care au existat restricții prețurile au rămas stabile, iar produsele private label au cunoscut o creștere mult mai mare decât restul. În același timp, hypermarketurile și supermarketurile au pierdut teren în fața discounterilor și a celor din comerțul tradițional.

Vânzările FMCG în online au crescut cu aproximativ 50%, reprezentând astfel 3,2% din totalul vânzărilor. Consumatorii au declarat că în perioada următoare vor cumpăra mai multe produse locale, vor lua mai mult în calcul proximitatea și vor apela, atunci când este posibil, la comercianții online.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content