Peste 500 de voluntari s-au alăturat campaniei “O Românie Curată Începe de Acasă”
Campania “O Românie Curată Începe de Acasă”, inițiată de Procter & Gamble și Act for Tomorrow (AFT), a continuat la nivel național în 2022, 500 de voluntari participând la acțiune. În total au fost colectate peste 3.000 kg de deșeuri, dintre care 1.000 kg au fost reciclate cu sprijinul autorităților locale.
Cea de-a cincea ediție s-a desfășurat în perioada 9 aprilie – 7 mai, 5 mari orașe alăturându-se inițiativei într-o mișcare națională pentru o Românie mai curată. Astfel, un număr de peste 500 de voluntari din Pitești, Timișoara, Snagov, București, Constanța și Craiova au spus afirmativ invitației lansate de P&G și Act For Tomorrow. Aceștia s-au implicat în acțiunile de ecologizare menite să restabilească curățenia și frumusețea naturală a mai multor zone din comunitățile în care locuiesc precum: Pădurea Snagov, Parcurile Ștrand și Lunca Argeșului situate pe malul râului Argeș, Muzeul Satului Bănățean cu Pădurea Verde și Balta Măcin, Digul de la Pescărie din județul Constanța. Au fost colectate peste 3.000 kg de deșeuri, dintre care 1.000 kg au fost reciclate cu sprijinul autorităților locale.
“Au trecut 4 ani de când am pornit într-o călătorie pentru protejarea naturii din România. În acest timp, programul <<O Românie Curată Începe de Acasă>> a devenit o mișcare ce a reunit voluntari P&G, ONG-uri și comunități locale într-un efort de a curăța comunitățile din întreaga țară - peste 2.400 de voluntari, multiple zone curățate în 11 județe, peste 15 tone de deșeuri colectate și aproximativ 1.000 de studenți educați cu privire la obiceiurile de viață sustenabile de acasă și în comunitățile lor. Chiar dacă suntem mândri de realizările de până acum, recunoaștem că este doar o mică etapă dintr-o călătorie mai lungă. Acesta este doar începutul, pentru a ne proteja planeta și a o transmite într-o formă mai bună următoarelor generații”, a declarat George Carpov, Company Communications Director P&G South-East Europe.
“O Românie Curată Începe de Acasă” a fost lansat în 2018 pentru a ajuta la protejarea naturii în România. Campania și-a setat obiective clare privind impactul pentru 2022 – 2030: colectarea a 30.000 kg de deșeuri din natură și reciclarea a 10.000 kg de plastic, refacerea pădurilor prin eforturi de regenerare - 11.000 de copaci plantați reprezentând aproximativ 21.000 mp de păduri noi.
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always, Ariel, Crest, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide, Vicks, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.
Adaugă comentariu nou