FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > PepsiCo lansează pep+, o transformare strategică ce are în centru sustenabilitatea

PepsiCo lansează pep+, o transformare strategică ce are în centru sustenabilitatea

PepsiCo lansează pep+ (pep Pozitiv), o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni.

„pep + este viitorul companiei noastre - o transformare strategică totală a ceea ce facem și a modului în care o facem, pentru a susține creșterea și valoarea adaugată, punând sustenabilitatea și capitalul în centrul viziunii companiei. Reflectă o nouă realitate de business, unde consumatorii sunt mai interesați de viitorul planetei și al societății.” a spus Ramon Laguarta, președinte și CEO al PepsiCo. „pep+ va schimba brandurile noastre și modul în care acestea cuceresc piața. De exemplu, imaginați-vă Lay’s va începe cu un cartof cultivat în mod sustenabil pe un câmp regenerabil, apoi va fi pregătit și livrat dintr-un lanț de aprovizionare cu zero emisii și cu o utilizare pozitivă a apei, vândut într-o pungă bio-compostabilă, cu cele mai scăzute niveluri de sodiu din piaţă. Aceasta este o alegere pozitivă. Acesta este cel mai bun gust, chipsul de cartofi #1 al viitorului. Acesta este modul în care pep + va fi mai bun pentru oameni, pentru planetă și pentru afacerea noastră. Acum, imaginați-vă amploarea și impactul atunci când este aplicat tuturor celor 23 de mărci care valorează miliarde de dolari ”.

pep + sprijină acțiunea și progresul prin trei piloni cheie, reunind mai multe obiective de top în 2030 prin intermediul unui plan complex:

• Agricultura Pozitivă: PepsiCo se concentrează pe răspândirea practicilor agricole regenerabile pe întreaga suprafață de 7 milioane acri (2,5 milioane hectare) reprezentând amprenta sa agricolă, furnizarea în mod sustenabil a culturilor si ingredientelor cheie și îmbunătățirea mijloacelor de trai pentru mai mult de 250.000 de oameni din lanțul său de aprovizionare agricolă. Aceste obiective sunt deja puse în practică în Europa, prin utilizarea tehnologiilor agricole de precizie și a inovațiilor privind  îngrășămintele utilizate de companie. În Marea Britanie, PepsiCo  testează tehnologii de transformare a resturilor de cartofi utilizați pentru fabricarea chipsurilor PepsiCo’s Walkers în îngrășăminte cu conținut scăzut de carbon, bogate în substanțe nutritive. Un program pilot, pus în funcțiune inițial, a avut ca rezultat o reducere de 70% a emisiilor provenite de la creșterea cartofilor și astfel, în 2022, PepsiCo își va extinde testele pe mai multe piețe din Europa.
 

• Lanțul valoric pozitiv: PepsiCo va contribui la construirea unui lanț valoric circular prin diverse acțiuni pentru:
- Obținerea de emisii net-zero până în 2040,
- Să utilizeze apa în mod pozitiv, până în 2030,
- Să introducă ambalaje mai sustenabile în lanțul valoric, inclusiv un nou obiectiv global de a reduce cu 50% cantitatea de plastic virgin per produs, până în 2030
O atenție deosebită este dedicată susținerii unui lanț valoric pozitiv prin construirea unei economii circulare pentru ambalaje în Europa. În România, PepsiCo a accelerat agenda de sustenabilitate prin introducerea ambalajelor 100% PET reciclat pentru produsele Pepsi, Mirinda și Lipton, până la finalul acestui an. În același timp, PepsiCo, în România, este un susținător activ al Sistemului de Garanție Returnare pentru ambalajele de unică folosință, ce va facilita colectarea ambalajelor pentru băuturi, de până la 90%.

• Alegeri pozitive: PepsiCo continuă să-și îmbunătățească portofoliul de produse alimentare și băuturi, astfel încât acestea să fie mai bune pentru planetă și oameni, inclusiv prin:
- Includerea mai multor ingrediente, atât în produsele alimentare noi, cât și în cele existente, care sunt mai bune pentru planetă și / sau oferă beneficii nutriționale, acordând prioritate năutului, proteinelor pe bază de plante și cerealelor integrale;
- Extinderea poziției sale în categoria nuci și semințe, unde PepsiCo este deja liderul global de marcă, inclusiv poziții de lider în Mexic, China și mai multe piețe din Europa de Vest;
- Accelerarea reducerii zahărului adăugat și a sodiului prin utilizarea obiectivelor bazate pe știință în portofoliul său și pregătirea produselor sale alimentare cu uleiuri mai sănătoase. Deja, PepsiCo Europe și-a anunțat angajamentul de a reduce nivelul mediu de zaharuri adăugate în portofoliul său de băuturi cu 50% și de a construi un portofoliu de 1 miliard de dolari cu alimente calificate Nutri-Score B sau chiar mai bine, până în 2030;
- Continuarea extinderii noilor modele de afaceri care necesită puține sau deloc ambalaje de unică folosință, inclusiv afacerea sa globală SodaStream - un model de alegere pozitivă și cea mai mare marcă de apă carbogazoasă din lume în volum. SodaStream, vândut deja în peste 40 de țări, aduce opțiuni de aromă PepsiCo precum: Pepsi Zero Sugar, Lipton și bubly pe 23 de piețe, iar noua sa platformă SodaStream Professional se va extinde către băuturi funcționale și va ajunge în mai mult de 10 noi piețe, până la sfârșitul anului 2022, ca parte a efortului mărcii de a ajuta consumatorii să evite peste 200 de miliarde de sticle de plastic până în 2030.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content