FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani

Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani

PepsiCo relansează identitatea vizuală a brandului Pepsi și prezintă un nou logo, prima modificare de acest fel din ultimii 15 ani, scrie Foodbev.com.

Cu un font mult mai îndrăzneț și o imagine mai modernă a globului Pepsi, logo-ul va fi folosit în toate mediile fizice și online de vânzare, inclusiv în ambalaje. Noul logo va include și font negru pentru a se adresa consumatorilor de Pepsi fără zahăr.

”Am introdus noua identitate de brand pentru a conecta generațiile viitoare la moștenirea brandului, unind notele distinctive ale istoriei mărcii cu elemente contemporane pentru a semnaliza viziunea noastră îndrăzneața asupra a ceea ce va urma”, a spus Mauro Porcini, Chief Design Officer și Senior Vicepresident pentru PepsiCo.

Noua identitate de brand va fi lansată în America de Nord în această toamnă ca parte a aniversării de 125 de ani, iar în 2024 va avea loc implementarea la nivel global.

Citiți și: Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content