FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny lansează o marcă proprie dedicată suporterilor fotbalului românesc

Penny lansează o marcă proprie dedicată suporterilor fotbalului românesc

SuporterRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor, este lansată de Penny în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Până la finalul acestui an, SuporteRO va cuprinde 70 de produse marcă proprie și va acoperi diverse alte categorii cum sunt accesoriile pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive etc.

„Clienții noștri sunt prioritatea noastră, prin urmare, ne dorim să fim aproape de ei în toate aspectele vieții lor, să ne bucurăm de meciuri cu ei, să ne sprijinim jucătorii de fotbal preferați împreună și să ne simțim parte din aceeași echipă. Marca privată SuporteRO este dedicată tuturor suporterilor români, iar acesta este doar începutul. Vom continua să îmbogățim această gamă de produse și să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului în România”, declară Marek Dolezal, COO Penny România.

„Fotbalul ne unește, iar acest lucru se poate observa din modul în care am crescut cu fiecare etapă a parteneriatului nostru cu FRF. Trezește emoții, ne aduce mai aproape și ne învață ce înseamnă perseverența în echipă. Ne-am luat un angajament acum șase ani și ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în România, de echipele noastre și ale Federației, reprezintă un moment istoric nu numai pentru Penny și FRF, ci mai ales pentru fanii fotbalului din toată țara”, adaugă Daniel Gross, CEO Penny România.

Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) și o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc.), care se vor găsi în toate magazinele Penny din țară. Oferta dedicată suporterilor include și șapte specialități din carne proaspătă pentru grătar și două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie Meșterul Măcelar, dedicată sezonului de grătar.

Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19,44% raportat la 2019. Totodată, compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior.

Retailerul avea la finalul anului 2020 276 de magazine, după deschiderea a 20 de locații noi, urmând ca în acest an să depășească pragul de 300 de unități comerciale la nivel național. Anul trecut, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine. În privința planurilor de viitor, Penny România își propune să investească 5,12 milioane de lei până în 2029, în principal în extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content