FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny bifează locația cu numărul 265 din România

Penny bifează locația cu numărul 265 din România

Penny face încă un pas spre îndeplinirea targetului anual care presupune deschiderea a 20 – 25 de magazine și anunță o nouă locație în județul Sibiu.

În total, cu inaugurarea magazinului din Mediaș, rețeaua Penny a ajuns la 265 de unități comerciale pe teritoriul României. Noul Penny se află pe strada I.C. Brătianu și are un spațiu de vânzare de 854 de metri pătrați, patru case de marcat și o parcare cu 63 de locuri. Prin deschiderea acestui magazin, discounterul a creat 14 noi locuri de muncă.

La fel ca în cazul ultimelor locații deschise de Penny, magazinul din Mediaș are o zonă extinsă dedicată produselor proaspete, mărcilor proprii, iar promoțiile și categoriile principale de alimente sunt mult mai vizibile la raft.

O altă componentă importantă în cazul noului format Penny vizează eficiența energetică, drept urmare frigiderele au uși speciale pentru reducerea consumului de energie, sistemele de iluminare sunt pe bază de LED, iar pe acoperișul magazinelor sunt instalate panouri fotovoltaice.

Cu un buget de investiții estimat la jumătate de miliard de euro, discounterul Penny vrea să ajungă până în 2025 la o rețea de 400 de magazine. Pe termen lung, până în 2029, mai exact, conducerea Penny România vorbește despre un număr de 600 de magazine pe piața locală.

„Vrem să păstrăm un ritm constant al investițiilor până în 2029 și să ajungem de la 400 la 600 de magazine. În acel moment vom adăuga și partea de extindere logistică. Acum pregătim al patrulea centru logistic în Oltenia, dar acesta face parte din strategia veche, care implica 400 de magazine, cifră programată pentru 2025. Cu siguranță, pentru a reuși să deservim 600 de magazine vom mai adăuga încă un depozit în orizontul de timp 2029. Evident, ne dorim ca depozitele să fie cât mai aproape de magazine. Ne ajută în privința costurilor, dar, în același timp, distanțele mai scurte în procesul de aprovizionare au un impact pozitiv și asupra mediului”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România, pentru Progresiv.

Rețeaua de magazine Penny Market, deținută de grupul german REWE, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content