Acasă > Știri > Parteneriatul cu Starbucks, impuls de 282 mil. € pentru vânzările Nestlé

Parteneriatul cu Starbucks, impuls de 282 mil. € pentru vânzările Nestlé

Nestlé Global a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2019 și acestea indică o creștere organică de 3,5% și vânzări de 92,6 de miliarde de franci elvețieni (echivalentul a 87 de miliarde euro), cu 1,2% peste nivelul din 2018. Potrivit companiei, creșterea a fost susținută de o creștere puternică în Statele Unite și Brazilia, precum și de o îmbunătățire în Europa de Vest. Creșterea organică a accelerat la 2,6% pe piețele dezvoltate și a rămas în mare parte neschimbată pe piețele emergente, la 4,7%.

„Am înregistrat progrese importante în 2019, parametrii operaționali și financiari îmbunătățindu-se semnificativ pentru al doilea an consecutiv. Creșterea organică a accelerat, alimentată de un impuls puternic în Statele Unite și a businessului Purina PetCare la nivel global. Vom continua să ne concentrăm pe inovația rapidă. De exemplu, lansarea produselor noastre premium Starbucks a avut un mare succes”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé.

Toate categoriile de produse au înregistrat o creștere organică pozitivă, potrivit companiei, însă cea mai mare contribuție a venit de la Purina PetCare și brandurile sale premium Purina ProPlan și Purina ONE.

Cafeaua a avut, de asemenea, o contribuție importantă ajutată de cererea puternică de produse Starbucks, care până acum au fost distribuite în peste 40 de țări. În total, produsele Starbucks au generat vânzări suplimentare de peste 300 de milioane de franci (aproximativ 282 milioane euro) în 2019.

Europa Centrală și de Est a menținut o creștere organică de o singură cifră, dar politica de prețuri a avut un impact ușor negativ.

La nivel de grup, câștigurile per acțiune au crescut cu 28%, până la 4,30 franci pe durata intervalului de raportare.

Nestlé a vândut Nestlé Skin Health în 2019 și a anunțat vânzarea companiei sale de înghețată din SUA în schimbul a patru miliarde de dolari către Froneri. Tranzacția a fost finalizată la 31 ianuarie 2020. De asemenea, Nestlé a fost de acord să vândă 60% din compania Herta (activă în producția de alimente pe bază de carne) către Casa Tarradellas.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content