FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național

Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național

Whiteland Import Export distribuie  brandul „Ploo-N Gură” către jucătorii din comerțul tradițional pe categoriile de mezeluri, brânzeturi și articole de băcănie din această săptămână. 

„Parteneriatul între BFC Highest Consulting și Whiteland Import Export a ajuns să fie realizabil datorită evoluției brandului pe piață externă, interesului arătat în piață internă, cât și a faptului că a confirmat în intern acolo unde a fost deja listat. Primul pas va fi făcut în retailul tradițional, dar nu este exclusă și colaborarea cu clienții din modern trade. Cu siguranță va fi un proiect de succes având în vedere direcțiile discutate împreună cu George Ștefănescu și colegii lui implicați în acest proiect. Ca și portofoliu de produse, Whiteland vă distribui toate gamele (mezeluri, lactate și produse de băcănie mai exact borșul pentru început)”, a explicat pentru Progresiv Bogdan Colea, fondatului Brandului Ploo-N Gură.

„Pentru că a avut un mare succes în diaspora, a fost solicitat și pe piața națională, fapt care a pus bazele acestui nou parteneriat între firmele noastre, în dorința de a acoperi și piața din România”, completează reprezentanții Whiteland Import Export.

Gândit ca un brand pentru „Cei de afară cu dor de țară”, Ploo-N în Gură s-a extind tot mai mult și pe piața locală. După parteneriatul cu Supermarketurile La Cocoș, produsele au fost listate și rețeaua Annabella. În plus, odată cu lansarea platformei Freshful by Emag, produsele Ploo-N Gură sunt disponibile online.

Dacă inițial brandul Ploo-N Gură avea să fie reprezentat prin patru mix grill-uri, la momentul actual portofoliul a ajuns să numere 88 de SKU-uri. 55 sunt numai în categoria de mezeluri, alte 15 în cazul produselor congelate și 12 în categoria lactatelor. Peste acestea se adaugă cele trei noi sortimente de borș.

Cumulat, producția medie lunară sub brandul Ploo-N Gură a ajuns la aproximativ 20 de tone în ceea ce privește mezelurile și încă cinci tone în cazul lactatelor. În cazul acestora din urmă, Cooperativa Agricolă Agrolact Moldova asigură producția. De partea cealaltă, în cazul mezelurilor și a mix grill-urilor, producția este asigurată de fabrica de preparate din carne Policalita.

Dincolo de parteneriatele de pe piața locală, brandul continuă să se extindă în străinătate. „Suntem prezenți în Spania, Italia, Anglia, Germania, Luxemburg, Belgia și Olanda, iar acum țintim și țările nordice. În plus, recent am activat trei clienți noi plus lansarea unui parteneriat la un nivel de amploarea celui din Spania avut cu Much More Market”, concluzionează Bogdan Colea.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content