FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului

Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului

Retailerului și producătorul artizanal de produse de panificație Pain Plaisir a semnat un contract de închiriere pentru un spațiu de 1.000 de mp în Sema Park pentru dezvoltarea unei noi unități de producție. Proiectul presupune o investiție de 400.000 de euro și este un prim pas în susținerea planurilor de dezvoltare pentru următorii doi ani.

”Am ales să ne extindem afacerea în Sema Parc cu un nou spațiu de producție, pentru poziționare și pentru facilitățile comunității dezvoltate aici. Strategia noastră, care se concentrează în acest moment doar pe București, este aceea de a deschide magazine “aproape de casă”, deoarece pâinea artizanală trebuie consumată proaspătă și cumpărată aproape zilnic, în lipsa agenților de conservare și afânare. Sema Parc ne-a oferit ingredientul unei comunități în care putem crește, așa cum ne dorim, în următorii ani”, a declarat Irina Stăncescu, Co-Fondator Pain Plaisir.

Astfel, compania are pe lista pentru anul acesta inaugurarea unei noi locații, dar și remodelarea unui magazin existent.
“Vorbim despre o investiție de 100.000 de euro în rețeaua de magazine pentru anul acesta. În luna iunie vom deschide al treilea magazin, în zona Piața Romană, pe strada George Enescu și căutam și alte spații pentru a continua extinderea anul viitor. Pentru 2022 plănuim încă trei magazine”, spune fondatoarea Pain Plaisir.

Pain Plaisir a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro, în scădere cu 10% față de anul precedent. “Rezultatul vine pe fondul închiderilor și restricțiilor din sectorul HoReCa, care reprezenta 10% din totalul businessului. 2021 a început însă bine, pare că avem deja un plus de 2%. Este neglijabil la prima vedere, dar ținând cont că avem și datele pentru luna Martie, suntem bine prin comparație cu anul trecut”, mai punctează Irina Stăncescu.

Astfel, pentru 2021 compania preconizează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, creșterea fiind susținută de vânzările celui de-al treilea magazin. 
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content