FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Noile măsuri de siguranță impuse în Marea Britanie susțin vânzările din alimente

Noile măsuri de siguranță impuse în Marea Britanie susțin vânzările din alimente

Vânzările de alimente din Marea Britanie au înregistrat un avans de 10,6% în ultima lună ca urmare a consumului la domiciliu, efect al reintroducerii restricțiilor din cauza numărului mare de infectări cu noul coronavirus. 

Potrivit datelor Kantar, numai în cazul băuturilor alcoolice, vânzările înregistrate de comercianți au ajuns la valoarea de 262 de milioane de lire în perioada în care programul barurilor a fost limitat până la zece seara.

Într-o declarație citată de talkingretail.com, Fraser McKevitt, șeful departamentului de retail în cadrul Kantar, susține că cifrele raportate de magazine sunt efectul direct al consumului de alimente și băuturi în siguranța locuinței. „Este probabil un răspuns la creșterea ratelor de infecție cu Covid-19, la restricțiile privind programul de funcționare al localurilor, dar și al încetării programului guvernamental de susținere a meselor luate în oraș”, spune McKevitt.

În ciuda numărului tot mai mare de infectări, spune reprezentantul Kantar, există puține date clare potrivit cărora a crescut numărul celor care fac stocuri de alimente neperisabile. Dar, între acestea, sunt cele care arată că au crescut cu 64% vânzările de hârtie igienică și cu 73% cele de făină la începutul lunii octombrie.

„Cele șapte zile din perioada 21-27 septembrie au fost cele mai aglomerate după luna martie, cu 107 milioane de vizite la magazin înregistrate, însă chiar și așa, acest număr nu se apropia de cele 175 de milioane de vizite la magazin înregistrate înainte de prima decizie de carantinare la nivel național”, explică Fraser McKevitt.

Datele pentru trimestrul trei arată că valoarea vânzărilor de produse alimentare pentru acasă a crescut în medie cu 9,4%. Grupul britanic Co-operative (Co-op) a raportat vânzări în creștere cu 9,3% în perioada analizată, față de 17,3% în cazul Iceland, 11,7% în cazul Lidl și 11,5% creștere raportată de Morrisons.

Evoluția vânzărilor de produse alimentare și băuturi evidențiază și importanța tot mai mare pe care o au magazinele online. Afacerile Ocado, spre exemplu, au crescut cu 41,9%, potrivit datelor Kantar.

„Ocado a reușit să crească baza de clienți în ultima perioadă, singurul comerciat online care a reușit acest lucru, adăugând 22 de mii de noi clienți pe lista sa. Parteneriatul încheiat cu Marks & Spencer a contribuit fără indoială la această performanță”, spune șeful departamentului de retail al Kantar.

Ocado a început să vândă produsele Marks & Spencer de la 1 septembrie.

La nivelul Regatului Unit, vânzările online realizate în ultima lună, perioadă marcată de noile restricții de deplasare și limitare a programului de funcționare a localurilor, au crescut cu 76% față de acum un an. Datele Kantar arată că acum, una din cinci gospodării comandă online produse alimentare.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content