FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Nestlé menține planurile locale de dezvoltare pentru 2020

Nestlé menține planurile locale de dezvoltare pentru 2020

Gigantul alimentar anunță că vizează noi investiții și inițiative dedicate dezvoltării sustenabile, educației nutriționale a copiilor și generării de oportunități în carieră pentru tinerii din România, în a doua jumătate a anului 2020.

La nivel global, acțiunile de responsabilitate socială anunțate de companie vizează nutriția, sustenabilitatea și dezvoltare profesională pentru tineri, toate fiind reunite în cadrul a trei programe dedicate.

Potrivit unui raport realizat de Departamentul pentru Afaceri Economice și Sociale din cadrul Organizației Națiunilor Unite („Everyone Included: Social Impact of COVID-19”), focarul COVID-19 afectează toate segmentele populației și generează o presiune majoră asupra membrilor grupurilor sociale aflate în situațiile cele mai vulnerabile.

În acest context, spun reprezentanții Nestlé, apare nevoia unei schimbări a dinamicii privind implicarea socială și a unei noi modalități de raportare la noua realitate, conturată în jurul prioritizării solidarității față de comunități, față de angajați și față de parteneri.

„Solidaritatea și responsabilitatea socială sunt esențiale în momente de criză, și sunt două valori care dictează fiecare decizie la nivel de business. Această criză nu e nici pe departe depășită, și este important să fim alături de comunități și să păstrăm în continuare măsurile de siguranță, atât la nivel de companie, cât și la nivel individual”, spune Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Compania Nestlé anunță că va susține reluarea activității partenerilor de afaceri din domeniile afectate, prin oferirea de produse în mod gratuit și alocarea unor fonduri speciale, oferind totodată sprijin suplimentar angajaților pentru a le asigura sănătatea, siguranța și bunăstarea.

O atenție deosebită este acordată partenerilor din sectorul out-of-home, unul extrem de afectat la nivel național. Divizia out-of-home Nestlé a înregistrat o scădere de două cifre în primul trimestru din 2020, generată de măsurile din zona HoReCa și de impactul semnificativ asupra consumului în afara casei.

„În ciuda dificultăților întâmpinate în această categorie, este prioritar pentru noi să fim alături de partenerii noștri pentru a-i sprijini în repornirea afacerilor, odată cu relaxarea măsurilor. Ca parte a inițiativei Always Open For You, am reușit să le oferim acestora capital adițional de aproape 4 milioane de lei prin care își pot asigura continuitatea business-urilor în această perioadă critică”, a declarat Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional.

Compania Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară și a băuturilor la nivel global, a raportat o creștere organică de 4,3% în primele trei luni ale anului. Deși la nivel global vânzările totale au scăzut cu 6,2% în mare parte din cauza piețelor din Asia, au existat categorii de produse cu creșteri și de două cifre după ce în luna martie consumatorii din toată lumea au făcut stocuri de alimente.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content