FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Mol România: Fresh Corner va fi în toată rețeaua până la jumătatea lui 2019

Mol România: Fresh Corner va fi în toată rețeaua până la jumătatea lui 2019

Mol România și-a stabilit ca obiectiv implementarea conceptului de retail și gastro Fresh Corner în întreaga sa rețea de benzinării până la jumătatea lui 2019. În prezent, numărul stațiilor Fresh Corner a ajuns la 123 - peste jumătate din rețeaua de 218 unități MOL din România. În paralel, retailerul continuă și procesul de expansiune, fiind în căutarea unor locații noi pentru deschiderea de benzinării.
 
Totodată, de curând a fost lansată prima campanie de imagine pentru brandul Fresh Corner, în prezenţa lui Eduárd Novák (Foto - dreapta), singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasadorul Fresh Corner în România. Aceasta se va desfășura în următoarele luni pe TV, radio, online, Outdoor și la punctele de vânzare.
 
Reprezentanții companiei nu au comunicat valoarea investițiilor planificate pentru acest an. În 2017  bugetul Mol România a fost cuprins între 10-15 milioane de euro, fiind dedicat investițiilor pe plan local, printre care extinderea stațiilor Fresh Corner – conform informațiilor comunicate anterior de companie.
  
Noul concept a fost implementat în România începând cu anul 2015. Acesta acordă o mai mare importanţă zonei gastro, cafelei preparate în magazinele din benzinării şi cumpărăturilor pentru acasă - produse proaspete de panificaţie şi bunuri de larg consum - într-un spaţiu complet reamenajat. Până acum, el a fost implementat în 600 de benzinării din România şi alte 7 piețe din regiunea Europei Centrale și de Est. 
  
“Contextul lansării Fresh Corner este reprezentat de schimbările din piață care vor accelera în următoarea perioadă: dezvoltările tehnologice și apariția unor noi nevoi și preferințe de consum”, a declarat Levente Borviz (Foto - stanga), Head of Retail MOL România.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content