Mega Image aduce pe piața locală o gamă nouă de produse marcă proprie
Mega Image aduce în România o nouă marcă proprie de produse alimentare sub numele Nature’s Promise. Potrivit retailerului, noile produse se bazează pe ingrediente naturale, certificate bio, dar gama cuprinde și produse pentru nevoi speciale, cum sunt produsele fără gluten.
„Știm că ritmul de viață actual este foarte activ, că există foarte multe opțiuni, dar credem că nu trebuie să facem niciun compromis în ceea ce privește ingredientele, care trebuie să fie de calitate și cât mai naturale. Ne bucurăm că ne completăm portofoliul cu produsele Nature’s Promise, cu certificări internaționale de calitate, recunoscute deja de oameni activi și de cei care urmează diete, de părinți care au înțeles că e o alegere responsabilă să mănânci sănătos,“ afirmă Adrian Nicolaescu, VP Marketing, eCommerce, Comunicare și Sustenabilitate Mega Image.
Nature’s Promise este un brand creat în Statele Unite ale Americii, care include o varietate de produse alimentare dedicate celor care sunt atenți la ce consumă. Gama pe care Mega Image o aduce în România cuprinde produse din categorii diverse, precum cereale, fructe uscate, făină și paste făinoase, biscuiți, uleiuri, alimente fără gluten, produse alimentare bio.
În acest moment, produsele Nature’s Promise sunt disponibile într-o selecție de 100 de magazine Mega Image și în supermarketul online, urmând să fie extinse în întreaga rețea care cuprinde 818 unități comerciale. Numai în perioada iunie – septembrie, retailerul a deschis 25 de magazine, 11 dintre ele fiind pe formatul Mega Image și 14 Shop&Go.
Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize Group, a raportat în 2019 un profit net de 272,6 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 10% față de 2018.
Adaugă comentariu nou