Unii dintre cei mai cool creativi ai lumii vin pe scena Creativity4Better 2023

Arta servește ca o platformă universală, implicând persoane din toate mediile sociale să se exprime și să îmbrățișeze creativitatea nelimitată. Întotdeauna am susținut dezvoltarea ideilor și a meșteșugurilor încântătoare, așa că suntem încântați să le urăm bun venit în calitate de vorbitori: Andrés Reisinger, unul dintre cei mai căutați artiști digitali globali ai timpului nostru, și pe ingeniosul Felix Richter, un om a cărui operă îl precede. Unii dintre cei mai cool creativi ai lumii vin pe scena Creativity4Better 2023

Lucrările lui Andrés sunt unice, un exercițiu de gândire profundă, mai ales pentru că acționează ca o punte între real și digital. Paleta aleasă de el este meticuloasă, deși pare dominată de pasteluri, iar culorile rămân cu tine mult timp după ce le vezi pentru prima dată. De-a lungul anilor, acesta și-a făcut un nume ca un artist inovator prin colecțiile sale de lucrări care reimaginează cele mai cunoscute orașe ale lumii, invadate de clădiri roz, pufoase și extravagante. De asemenea, a colaborat cu Apple, Bally, Cassina, Kettal, Microsoft, Samsung și Verizon, pentru a numi doar câteva companii. Perspectivele sale în ceea ce privește îmbinarea dintre artă și digital, în special prin intermediul NFT-urilor și al AI, sunt deosebite.

Picture1-2

Lui Felix Richter, Creative Partner & CCO la Mother London, îi place ca munca sa să îl recomande, iar contributia lui la Mother a fost de-a dreptul revoluționară. Colegii săi îl descriu ca fiind tăcut și rezervat, prinzând viață doar atunci când vorbește despre creativitate sau despre fiica sa de 20 de luni. Este bine cunoscut international pentru celebrele campanii Under Armour "I Will What I Want" și "Rule Yourself", pentru efortul de rebranding multianual al Hennessy "What's Your Wild Rabbit?", precum și pentru campaniile globale pentru Google, Facebook și Mailchimp.

Picture2-1

Conferința Creativity4Better nu ar fi posibilă fără partenerii noștri, carora: Presenting Partners: Kaufland și TikTok; Gold Partners: Coca-Cola și Google; Partners: Dacia, Mastercard și Heineken; Gold Media Partners: la BBC Studios, Radio Guerilla, ProTV și Phoenix Media; Media Partners: IQAds, profit.ro, Progresiv, Wall-Street.ro, 9AM News, Elle, avocat.net, unica.ro, Paginademedia.ro, și Kudika.
De asemenea multumim Ministerului Culturii pentru patronaj. Pentru mai multe informatii si bilete, te rugam sa o contactezi pe ruxandra.radu@iaa.ro

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...
Industria FMCG, creștere de 7,5% în 2021 față de 2020
Industria FMCG, creștere de 7,5% în 2021 față de 2020
După un avans de 5,6% în 2021, economia României este așteptată să crească cu cca +4,5% în acest an. În același timp, inflația va depăși...